Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Gjest Peppa

enn jeg som glemte å kjøpe potetgull da??? enda jeg hadde stor-runde på diger matbutikk idag!!! :overrasket:

Kjøpte skruer til lillemor da men.... de må nesten få være i fred... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vimse

Godt du har noe å trøste deg med i savnet etter potetgull og brus! :ler:

Hvis det tar helt av så finnes det vel en bensinstasjon i nærheten som kanskje har noe på lur? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla:  :grine:

ikke nok med d.....jeg glemte til og med brus!!!!

Men jeg har skapet fullt av sjokolade da!!!  ;)

Kiwi her er oppe til kl 23 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

kiwi skulle vært i nærheten her også... vet ikke om d finnes på mils avstand her jeg!

Det er dumt! Kiwi tror jeg er en bra butikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

he he, ja d er nå nylig at butikkene her omkring holder åpent til 22.

Og sist jeg var der var dama som jobbet der så sur fordi hun måtte jobbe til 22 at jeg fikk nesten litt dårlig samvittighet for at jeg var en av de som handlet etter kl 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Pøhst, kassadamene venner seg til de nye åpningstidene etterhvert, herreli de får jo kveldstillegg for pokker! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

hvorfor sa de ja til vakten egentlig da?

for å sitte bak kassen å være sur og la d gå utover hver eneste kunde som kommer inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Peppa

hmm...da sitter jeg her... mannen sover, jenta sover og lillegutt sover.

Tok meg en øl, men d var desverre ikke så godt som d jeg hadde håpt på a d skulle bli.

meeeeen, jeg skal nok greie å få den ned. ;)

Er så vanskelig å finne på noe om dagene synest jeg, for jenta sin del... Siden lillegutt er så liten, så kan vi liksom ikke gjøre de store utskeielser. For lillegutt må sove, ha pupp og bæsjer ganske ofte. Så jeg kan liksom ikke ta med meg jenta på en skogstur, uten at han blir med, og d blir også vanskelig siden gutten ikke kan gå, og vogn inni skogen egner seg ikke.

Så om noen har forslag til hva vi skal gjøre i påsken, så kom med det. Og alle vennene hennes har reist vekk på ferie, så vi kan ikke besøke noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Kjedelig gjeng!

Husker ikke hvor gammel jenta di er i farta, men her i huset spiller vi dyrelotto som bare det! Male egg? Jobber mannen hele tiden? Kan ikke han passe lillegutt litt så jenta får litt kvalitetstid sammen med mamman da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

vi har spilt masse postmann pat lotto, puslespill og sånne singsang-kort (kjempebra!)

www.singsang.com forresten ;)

Mannen jobber ikke, men hehe....greia er.... at når han skal passe på lillegutt...skjønner gutten at noe er på gang og da blir d bare hyyyyyl! Vi har prøvd d mange ganger! :ler:

Male egg har vi ikke prøvd enda, kanskje vi kan gjøre d imorgen?!

Hun er kjempeflink å leke seg selv også, tar frem kaptein sabeltann, kattepuser, little people og postmann pat - figurer og leker med dem i dukkehuset sitt. Men får så dårlig samvittighet for at jeg ikke alltid har tid til å delta i leken.

åhh..jeg skulle helst ha gjort alt sammen på samme tid! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...