Gjest Peppa Skrevet 3. april 2007 #501 Del Skrevet 3. april 2007 nei nei nei, du må ikke tro det Jeg ble glad for svaret ditt.... kanskje d var litt mer dialekt-formulert "spørs d" sier vi liksom om at "ja, d må nok bli slik" .... Blir bare så deprimert av tanken...at ikke alle kan skjønne at enkelte ikke er så glad i store selskap og slikt. er ikke noe med at de ikke liker folka som har selskap, men rett og slett fordi at masse folk irundt en er "ekkelt" ..på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 3. april 2007 #502 Del Skrevet 3. april 2007 Skjønner veldig godt hva du mener, og jeg kan ikke skjønne at folk gidder bruke energi på å blande seg bort i ting de ikke har noe med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 3. april 2007 #503 Del Skrevet 3. april 2007 uff ja, sant d! WOW, jeg bestilte meg bilder ifra fotoknudsen.no på søndag, og i dag kom dem! det må jeg si var raskt levert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. april 2007 #504 Del Skrevet 3. april 2007 Hallå schnuppa! Så fin og "kyllingete" du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 3. april 2007 #505 Del Skrevet 3. april 2007 hey darling! Takk for det I morgen skal jeg handle massssse påskegodteri!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 3. april 2007 #506 Del Skrevet 3. april 2007 Det gjorde jeg i går, og jøss så godt det smaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 3. april 2007 #507 Del Skrevet 3. april 2007 hmm..denne kjolen var da litt stilig!! Kjole Leter etter ny kjole til jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 3. april 2007 #508 Del Skrevet 3. april 2007 Den kjolen var kjempesøt. Skikkelig Pippi Dessverre har jeg bare gutter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 3. april 2007 #509 Del Skrevet 3. april 2007 se denne her da: Kjole 1 Kjole 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 3. april 2007 #510 Del Skrevet 3. april 2007 vi får finne noe fint til guttene da: Tøff hettegenser Thomas toget genser Søt genser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 3. april 2007 #511 Del Skrevet 3. april 2007 Typisk, når jeg har bestilt en kjole, så finner jeg masse andre som er finere rett etterpå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 3. april 2007 #512 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg kikket på noen legoklær her forrige uke, de er jo så kule i fargene, men fytti for en pris noe av det hadde Den sommerkjolen var bare helskjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. april 2007 #513 Del Skrevet 3. april 2007 Har for store barn jeg. Ingenting på de sidene passer. Prinsessa er bare 9, men er så høy så hun må bruke 12/14 år i klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. april 2007 #514 Del Skrevet 4. april 2007 d er dyrt ja , og så kommer frakt og postoppkrav og sånt oppå prisen så blir det plutselig dobbel pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 4. april 2007 #515 Del Skrevet 4. april 2007 Takk for linkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. april 2007 #516 Del Skrevet 4. april 2007 he he, helt i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. april 2007 #517 Del Skrevet 4. april 2007 hmm..planer for ikveld: Spise godteri..... (forbanna høgtider altså.... ) Putte bilder i album Sette på ei maskin med klær Legge sammen noen klær....(Ond sirkel det der....tar aldri slutt, og så er vi så smart at vi produserer mere barn, som betyr: Enda mere klær!!! ) Legge jenta så snart ho er ferdig å se barne-tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. april 2007 #518 Del Skrevet 4. april 2007 Her skal det trykkes godteri her også, og kanskje litt ? Pokkers ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 4. april 2007 #519 Del Skrevet 4. april 2007 mmm...rødvin høres fristende ut, men d får bli en annen gang. Kanskje jeg skal unne meg en øl i påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 4. april 2007 #520 Del Skrevet 4. april 2007 I dag har jeg funnet ut at de 4.pk med rømme er særdeles praktiske til dipblandinger. En halv pose oppi en sånn liten boks, en dæsj potetgull og vips: storfornøyd vimse, og ingen ekle diprester igjen som må i kjøleskapet. *nyter påskefri og snopetid* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå