Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Gjest Peppa
Er det kveldsmattid?? :klø: OI :overrasket: ser at klokka er mye jo! Har ikke gjort noenting i dag. Sambo og jeg var og skulle shoppe i dag, men fant ingenting... Er det mulig???? :klø: Dvs, det var mye vi "kunne" kjøpt, men vi var flinke. :)

Er kjempesløve i dag begge 2. Orker ingenting. Stesønnen skal hentes hos svigers, men jeg tror ikke jeg orker bli med...

deilig med en sløvedag!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Peppa

jeg har nettopp vært å hentet en pakke jeg fikk i posten.

Var nemlig innom bursdagsekspressen.no

og kjøpt inn til jentas bursdag.

"hello kitty" stæsj da!! ;)

Riktig nok 2,5 mnd til ho har bursdag da men...... jeg greide bare ikke å dy meg..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Så kul den siden var, kanskje jeg må ordne noe slikt til mannens bursdag!? Det hadde vært fantastisk morsomt!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa
Så kul den siden var, kanskje jeg må ordne noe slikt til mannens bursdag!? Det hadde vært fantastisk morsomt!! :ler:

:ler: Kanskje d ja! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som kjøper en kyllingdrakt til 1900,-????? :klø: Den var stilig, men den prisen skremmer vannet av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa
Er det virkelig noen som kjøper en kyllingdrakt til 1900,-????? :klø: Den var stilig, men den prisen skremmer vannet av meg!

oj, var den så dyr....såg ikke på prisen.... fytti katta! Kommer aldri til å bruke 1900 på kyllingdrakt, ikke om d så var d siste klesplagget i verden. da skulle jeg heller gått naken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peppa

God morgen alle sammen!

:kaffe:

Da er d påskeferie og alle sammen er hjemme, deilig! Mannen og lillegutt ligger å sover enda da...

Vi er invitert til mamma og pappa på soset kjøtt idag...mmm... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Åh, sosekjøtt er digg :sjarmor:

Kanskje jeg må lage det en dag? *tenke* Skal lage hønsefrikassè til søs en dag også, jaggu skal det bli god mat i påsken jah!!

Ha en fortryllende dag med alle sammen hjemme!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Peppa

jeg har spist lammefrikasse en gang, det var godt det :sjarmor:

uff, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre....

i mai så skal vi på 80 års-selskap, og pappa fyller 50, vi er også bedt i 2 konfirmasjoner. Enkelt hos oss er ikke så glad i å gå i selskap, så jeg har nevnt det tidlig at det blir kun nok med 1 konfirmasjon for vår del, men nå er det enkelte som reagerer på dette, og sier dem blir skuffet om vi ikke drar i den andre persons konfirmasjon...

ÅÅÅÅ... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Men hvis det bare er en hos dere som ikke liker all selskapeligheten så kan vel den andre dra? Det har vi gjort her hos oss og det går helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vimse

Håper ikke du følte jeg tråkka deg på tærne eller noe, det var ikke meningen altså, jeg bare gjør som jeg pleier jeg: sier det jeg mener... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...