Gjest Peppa Skrevet 31. mars 2007 #481 Del Skrevet 31. mars 2007 Er det kveldsmattid?? :klø: OI ser at klokka er mye jo! Har ikke gjort noenting i dag. Sambo og jeg var og skulle shoppe i dag, men fant ingenting... Er det mulig???? :klø: Dvs, det var mye vi "kunne" kjøpt, men vi var flinke. Er kjempesløve i dag begge 2. Orker ingenting. Stesønnen skal hentes hos svigers, men jeg tror ikke jeg orker bli med... ← deilig med en sløvedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2007 #482 Del Skrevet 31. mars 2007 Kjempedeilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 31. mars 2007 #483 Del Skrevet 31. mars 2007 jeg har nettopp vært å hentet en pakke jeg fikk i posten. Var nemlig innom bursdagsekspressen.no og kjøpt inn til jentas bursdag. "hello kitty" stæsj da!! Riktig nok 2,5 mnd til ho har bursdag da men...... jeg greide bare ikke å dy meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2007 #484 Del Skrevet 31. mars 2007 Tror jeg må kjøpe hestepakka til Prinsessa neste år! De var jo kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 31. mars 2007 #485 Del Skrevet 31. mars 2007 Så kul den siden var, kanskje jeg må ordne noe slikt til mannens bursdag!? Det hadde vært fantastisk morsomt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 31. mars 2007 #486 Del Skrevet 31. mars 2007 Tror jeg må kjøpe hestepakka til Prinsessa neste år! De var jo kjempefine! ← ja, mange fine der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 31. mars 2007 #487 Del Skrevet 31. mars 2007 Så kul den siden var, kanskje jeg må ordne noe slikt til mannens bursdag!? Det hadde vært fantastisk morsomt!! ← Kanskje d ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 31. mars 2007 #488 Del Skrevet 31. mars 2007 har også noe her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2007 #489 Del Skrevet 31. mars 2007 Er det virkelig noen som kjøper en kyllingdrakt til 1900,-????? :klø: Den var stilig, men den prisen skremmer vannet av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 31. mars 2007 #490 Del Skrevet 31. mars 2007 Sjekk de Kakene da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. mars 2007 #491 Del Skrevet 31. mars 2007 Kunne jeg fått også det, hadde jeg vært gift med en konditor.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 31. mars 2007 #492 Del Skrevet 31. mars 2007 Er det virkelig noen som kjøper en kyllingdrakt til 1900,-????? :klø: Den var stilig, men den prisen skremmer vannet av meg! ← oj, var den så dyr....såg ikke på prisen.... fytti katta! Kommer aldri til å bruke 1900 på kyllingdrakt, ikke om d så var d siste klesplagget i verden. da skulle jeg heller gått naken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 1. april 2007 #493 Del Skrevet 1. april 2007 Får vel påske meg opp litt jeg og da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. april 2007 #494 Del Skrevet 1. april 2007 Fiiiine påskekyllingene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 2. april 2007 #495 Del Skrevet 2. april 2007 God morgen alle sammen! :kaffe: Da er d påskeferie og alle sammen er hjemme, deilig! Mannen og lillegutt ligger å sover enda da... Vi er invitert til mamma og pappa på soset kjøtt idag...mmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. april 2007 #496 Del Skrevet 2. april 2007 Åh, sosekjøtt er digg Kanskje jeg må lage det en dag? *tenke* Skal lage hønsefrikassè til søs en dag også, jaggu skal det bli god mat i påsken jah!! Ha en fortryllende dag med alle sammen hjemme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 2. april 2007 #497 Del Skrevet 2. april 2007 jeg har spist lammefrikasse en gang, det var godt det uff, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.... i mai så skal vi på 80 års-selskap, og pappa fyller 50, vi er også bedt i 2 konfirmasjoner. Enkelt hos oss er ikke så glad i å gå i selskap, så jeg har nevnt det tidlig at det blir kun nok med 1 konfirmasjon for vår del, men nå er det enkelte som reagerer på dette, og sier dem blir skuffet om vi ikke drar i den andre persons konfirmasjon... ÅÅÅÅ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 3. april 2007 #498 Del Skrevet 3. april 2007 Men hvis det bare er en hos dere som ikke liker all selskapeligheten så kan vel den andre dra? Det har vi gjort her hos oss og det går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 3. april 2007 #499 Del Skrevet 3. april 2007 ja, spørs det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 3. april 2007 #500 Del Skrevet 3. april 2007 Håper ikke du følte jeg tråkka deg på tærne eller noe, det var ikke meningen altså, jeg bare gjør som jeg pleier jeg: sier det jeg mener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå