Gå til innhold

kaffislaberas

Gjest Peppa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Peppa

nye reklamen til "bama"

med john arne riise og dattera hans.

Morsom reklame! Den gikk i bakgrunnen når jeg skrev dette innlegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa

Her er d stille ja ;)

Vi har laget rekkverk til ei trapp idag skjønner du. så har ungene vært her og der, og jeg har måttet hentet dem, så lyste bensinlampa, og jeg fyller bensin uten å ha med pengbok, så jeg måtte skrive opp, og så må jeg dra dit senere og betale :ler:

Har nettopp gitt jenta kveldsmat nå, og skal begynne å gjøre henne klar for leggetid. Noe som ikke er så enkelt lengre...fordi hun har lært at når d er mørkt ute, da er d natt og leggetid....og nå om kveldene er det ikke lengre mørkt! ;)

Men men...har kjøpt litt påskepynt idag, en viss unge i dette hus (samme som nevnt lengre opp ;) ) greide å ødelegge all påskepynten jeg hadde i fjor. hun hadde nemlig funnet esken med pynt, og sittet lenge i fred og puslet med sitt, mens mamman lagde middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peppa
Har barnefri!! I over en uke!!!! :hoppe:

Så deilig da!!! Men jeg tenker nok at når de siste dagene kommer, så begynner du å lengte etter dem tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig da!!! Men jeg tenker nok at når de siste dagene kommer, så begynner du å lengte etter dem tenker jeg ;)

Pøh!

:sjenert:

Stesønnen skal være her fra i morra til søndag forresten og så er det barnefri

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Peppa

Idag har vi vært i bursdagsselskap. ei jente i samme avd på barnehagen til min jente fylte år, så d var barneselskap (med foreldre i bakgrunnen vel og merke).

Det var prinsesser på alle kopper, tallerkener og servietter! :ler:

Er i grunnen litt happy for at jenta mi ikke har sånn prinsesse-dilla! Mye småtteri og dill med de prinsesse lekene...(som hadde vært mat for min støvsuger her i huset;) )

Småe sko, små perlekjeder, bittesmå hårbørster....

Uansett, var kjempegøy på selskap da, jentene (6 stk) lekte seg godt sammen!

og fikk en god ide til jeg skal ha barneselskap, de hadde laget gele i glass, altså: fylt et halvfullt glass med gele, så tømte vi vaniljesaus i resten av glasset. Mye bedre for ungene å spise ifra et glass!!!

nå har gutten fått grøt og lagt seg, og jenta spiser kveldsmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kveldsmattid?? :klø: OI :overrasket: ser at klokka er mye jo! Har ikke gjort noenting i dag. Sambo og jeg var og skulle shoppe i dag, men fant ingenting... Er det mulig???? :klø: Dvs, det var mye vi "kunne" kjøpt, men vi var flinke. :)

Er kjempesløve i dag begge 2. Orker ingenting. Stesønnen skal hentes hos svigers, men jeg tror ikke jeg orker bli med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...