Gjest Peppa Skrevet 28. mars 2007 #441 Del Skrevet 28. mars 2007 he he... jepp! Men nå skriker ikke min unge så veldig heller da.. en veldig rolig kar! Så jeg vil mye heller ha han, enn en skilpadde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2007 #442 Del Skrevet 28. mars 2007 Så det er ikke et bytte-treff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 28. mars 2007 #443 Del Skrevet 28. mars 2007 neeeeei, tror nok ikke d. tror ikke hun vil ha flere unger heller, har tre ifra før. fikk tvillinger nå sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2007 #444 Del Skrevet 28. mars 2007 Holder kanskje da ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 28. mars 2007 #445 Del Skrevet 28. mars 2007 Tror nok d! nei, du får ha en fin dag Daria, vi snakkes vel senere ikveld! Blir vel tap igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2007 #446 Del Skrevet 28. mars 2007 Spørs vel det ja... Når vi ikke engang klarer å ta B-Bosnia hjemme, har vi ingenting i em å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 28. mars 2007 #447 Del Skrevet 28. mars 2007 helt sikkert. Kjempeflaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2007 #448 Del Skrevet 28. mars 2007 Pinlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. mars 2007 #449 Del Skrevet 28. mars 2007 Innom og hilser på mellom og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 28. mars 2007 #450 Del Skrevet 28. mars 2007 Flink du er da Annie Jeg har klær på tørkestativet som skulle vært lagt sammen, jeg har en maskin full av klær som skulle vært hengt opp og en skittentøyskurv som skulle vært tømt. Men det får bli ikveld.Om norge blir liggende under, så skal jeg gå å ta disse klærne! Vi har fått nye søppeldunker, så jeg skal fikse litt med de etterpå tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 28. mars 2007 #451 Del Skrevet 28. mars 2007 2-0 til pause!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2007 #452 Del Skrevet 28. mars 2007 ...men så var det den lille detaljen kalt 2.omgang da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 28. mars 2007 #453 Del Skrevet 28. mars 2007 Og 2.omgang gikk...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. mars 2007 #454 Del Skrevet 28. mars 2007 Dåårlig... Det ble 2-2, i følge VG er alt Thomas Myhres skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. mars 2007 #455 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg så tabbene til Myhre, og det VAR hans skyld.. Syns synd på han, for sånne tabber slutter man med i lilleputtligaen... Ellers koser vi oss med besøk av mamma her. Ryddig og rent er det også. Med andre ord, bare velstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 29. mars 2007 #456 Del Skrevet 29. mars 2007 ...men så var det den lille detaljen kalt 2.omgang da... ← enkelte ganger skulle 2.omgang vært hoppet over.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 29. mars 2007 #457 Del Skrevet 29. mars 2007 Ellers koser vi oss med besøk av mamma her. Ryddig og rent er det også. Med andre ord, bare velstand ← høres deilig ut!! Flott at alt er velstand Mor er kjekk å ha på besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 29. mars 2007 #458 Del Skrevet 29. mars 2007 Idag har jeg jenta hjemme ifra barnehagen, vi skal på barnetrim etterhvert, og så skal vi besøke noen venner av oss som også har ei jente på samme alder. Mannen skal jobbe overtid idag, så vi får ikke sett han før sent ikveld! Sol og nydelig vær idag også! Nei, jeg får legge sammen noen klær her... Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. mars 2007 #459 Del Skrevet 29. mars 2007 Kos dere på barnetrim! Så nå hvem du skulle dit med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 29. mars 2007 #460 Del Skrevet 29. mars 2007 mmm.....middag idag: Knekkebrød med smørost på... Kan ikke si det blir noe middag når mannen ikke er hjemme nei. jenta liker best brødskiver enn middag alikevel, så hun fikk et stort fat med masse brødskivebiter og en yoghurt. Lillegutt sovnet i vognen ute, ene hjulet på vogna er tomt for luft, og jeg har ingen pumpe heller... Var kjekt på besøk idag ihvertfall, jentene lekte seg så fint sammen, men d ble noe hyl og skrik når vi skulle dra...men men, d er nok bedre det enn at ungen maser å vil hjem hele tiden istedetfor. var ihvertfall tegn på at ho hadde det kjekt d da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå