Gå til innhold

kaffislaberas

Fremhevede innlegg

Skrevet

mhm.. Og da er det ganske kjipt å se at den ikke viser mer enn (eks) 3800 skritt..

Tror ikke de alltid stemmer, jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest vimse
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, jeg har telt min flere ganger, og da teller den riktig altså. Bortsett fra i går, da var den helt på jordet.

Skrevet

Min er opp og ned.. Og så har jeg funnet ut at jeg må gå en ca 6 skritt for at den skal begynne å telle... DET er igrunn ganske teit!!

Gjest vimse
Skrevet

Jøss, det var rart! Hvilken skritteller er det da?

Skrevet

Silva Plus, heter den...

Vurderer å bytten den ut..

Skrevet

Har hatt den en stund da.. Kanskje jeg må en tur dit i morgen.. Greit å teste ut litt forskjellige igrunn.

Gjest Peppa
Skrevet

min viser 4400, den ligger i senga fortsatt etter at jeg la den ifra meg der klokken 17 00, så jeg har jo gått litt mere etter d da... :sjenert:

Min skritt-teller er litt trang, så når jeg skal feste den på bukselinningen, så strever jeg sånn at d har blitt 5-6 skritt bare ved å få den på! :ler:

Skrevet

Jøss.. En sånn en vil jeg og ha.. :ler:

Heller litt for mange enn forlite..

Skrevet

Den var kul da :-D

Er samme funsjoner i den som min!

Gjest vimse
Skrevet
min viser 4400, den ligger i senga fortsatt etter at jeg la den ifra meg der klokken 17 00, så jeg har jo gått litt mere etter d da... :sjenert:

Min skritt-teller er litt trang, så når jeg skal feste den på bukselinningen, så strever jeg sånn at d har blitt 5-6 skritt bare ved å få den på!  :ler:

:ler:

Min viste nå 4592 og det får være nok for i dag, jeg har forbrent 103.3 kcal :ler:

Gjest Peppa
Skrevet

finner ikke ut hvor mye kcal jeg har brent på denne jeg.... :sur:

Gjest Peppa
Skrevet

jo, der fant jeg d, men d er så lite at jeg vil helst ikke si d....... :sjenert:

Skrevet

Har gått nesten 6 km, gått i over to timer, og svidd av 451 kalorier..

Fornøyd i dag.

Gjest vimse
Skrevet
jo, der fant jeg d, men d er så lite at jeg vil helst ikke si d....... :sjenert:

Men du har jo forbrent mer enn det som står på telleren også da, husk på at man forbrenner hele tiden, men kanskje ikke like mye i de forskjellige situasjonene ;)

Har gått nesten 6 km, gått i over to timer, og svidd av 451 kalorier..

Fornøyd i dag.

:briller2::digge:

Skrevet

Og nå sitter jeg og trykker i meg smågodt!

Nå tenker jeg dere ser meg!! :twisted:

:ler:

Gjest Peppa
Skrevet

ha ha :legrine:

da kan jeg med hevet hode skrive dette:

Jeg spiser fra et fat som ineholder: Banan, bringebær, ananas og kiwi oppskjært i biter! :sjarmor:

(men jeg har da spist 3 risboller som jeg lagde isted)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...