Gjest Peppa Skrevet 19. mars 2007 #261 Del Skrevet 19. mars 2007 Kjenner man den staven under huden da? ← Ja, man kjenner den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. mars 2007 #262 Del Skrevet 19. mars 2007 Det der hørtes....... vondt ut.... *ergladmannenersterilsåjegslipperåtenkepåslikt* Grøsser litt til... Og det der har du valgt selv... ← he he, har en følelse av at hormonspiral er enda verre...så jeg trøster meg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. mars 2007 #263 Del Skrevet 19. mars 2007 Ha ting under huden som man kjenner vil jeg ikke ha! Får mark bare jeg har en kvise jo! Ang det andre innlegget ditt: Er det bare du som føler sånn, eller er det flere i familien som har det på samme måte? Har ingen råd å gi deg, men håper du kan bli kvitt de tankene dine. Det er så slitsomt, og hun høres ikke ut som en som fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. mars 2007 #264 Del Skrevet 19. mars 2007 De har nok den følelsen de andre i familien også, ihvertfall min mor. Hun ble veldig såret, så etter å ha sett hvor skuffet mamma ble, så ble jeg nok enda mere sint på henne! Takk for fine ord Annie! Håper jeg blir kvitt tankene også. Verst er d at jeg drømmer om henne også...hehe;) Drømmer om at jeg denger løs på henne.... Uffa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. mars 2007 #265 Del Skrevet 19. mars 2007 Kanskje du burde utnytte sinnet ditt og begynne med boksing/kickboksing eller noe? Super trening vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. mars 2007 #266 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg spilte trommer en gang, kanskje jeg skal begynne på igjen?? Neida....men boksing hadde vært kult å drevet med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. mars 2007 #267 Del Skrevet 19. mars 2007 Det har jeg lyst til å prøve en gang også nemlig, det er bare så skummelt å starte.... Først skal jeg bli musiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. mars 2007 #268 Del Skrevet 19. mars 2007 hadde vært artig å bokset, bare man ikke fikk slag i trynet selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. mars 2007 #269 Del Skrevet 19. mars 2007 Gud forby at noen slo tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2007 #270 Del Skrevet 19. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. mars 2007 #271 Del Skrevet 19. mars 2007 hei Daria! Godt å se deg igjen! Har vært stille her uten deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2007 #272 Del Skrevet 19. mars 2007 Insinuerer du at jeg skravler mye? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. mars 2007 #273 Del Skrevet 19. mars 2007 Uff, slitsomt med folk som tapper en for energi, enten det er på den ene eller den andre måten. Jeg vet jo ikke hva som har skjedd eller noe, men jeg vil vel tro at hva man velger å gjøre avhenger av situasjonen og hva som har skjedd? Det viktigste er at du får dette ut av systemet i alle fall, og jeg er såpass bestemt på at vold ikke er den beste løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. mars 2007 #274 Del Skrevet 19. mars 2007 Takk for gode ord Vimse. Jeg vet selv at vold ikke er løsningen, men skulle så gjerne banket litt vett inni hodet på henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. mars 2007 #275 Del Skrevet 19. mars 2007 Insinuerer du at jeg skravler mye? :klø: ← høh?? skravle.....hva er d ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. mars 2007 #276 Del Skrevet 19. mars 2007 hvordan kan man legge inn bilde her inne på innlegget mitt, slik at dere kan trykke på det for å kunne se en større versjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2007 #277 Del Skrevet 19. mars 2007 høh?? skravle.....hva er d ??? ← Ikke noe jeg vet noe om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. mars 2007 #278 Del Skrevet 19. mars 2007 nei, d må være noe rart noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppa Skrevet 19. mars 2007 #279 Del Skrevet 19. mars 2007 Til dere som lurer på hvordan man blir seende ut samme dag som man setter inn en p-stav, så har altså Daria bildet: Ikke nok med det, men hele hånda blir ganske vissen etter 2 lokalbedøvelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. mars 2007 #280 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Peppa -nå med p-stav: Endret 19. mars 2007 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå