Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle steder står det at du ALDRI under NOEN omstendighet må nappe øyenbrynene på oversiden. Hva er det som skjer egentlig? Kan ikke akkurat prøve for å se, så spør dere kloke hoder her inne. Vokser det vilt oppover mot hårfestet? Hvilke skumle konsekvenser er det det får?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare fordi det vil se ut som om øyenbrynene sitter lavere - jeg tror ikke det vil få så fryktelig mye skumlere konsekvenser enn det. :ler:

Skrevet

Vel, det er ingenting skummelt som kommer til å skje. Om du napper for mye kan det være at noen hår ikke vokser ut igjen.

Har man buskete bryn er det ingen fare i å nappe på oversiden også.

Skrevet

Pleier avogtil å ta noen enkelte over, noen få som ødelegger fasongen hvis du skjønner. Er ikke mange, bare noen som er litt over de andre øverste (suger på å forklare :ler: )

Skrevet

Jeg tror øynene dine faller ut om du gjør det! O)

Skrevet

Det går nok bra å gjøre det. Har nappet oversiden av brynene i flere år og det har ikke skjedd noen forandring, hverken mindre hårvekst der eller lavere bryn.

Skrevet

Puh, så da kan jeg trygt plukke litt villstyrlige hår som har forvillet seg litt for seg selv over brynet også. Ingen som har fått varige men hittil. Takk, som alltid sto støtteapparatet klart til å gi kjappe, konsise svar.

Skrevet

Nå måtte jeg le litt altså.. :ler: Det er jo en av de tingene man VET man liksom ikke skal gjøre... :ler:

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

hehe, jeg har også lest det der "rådet" mange steder og har alltid hatt det i bakhodet når jeg har nappet :ler:

Jeg har tatt to tre små over mange ganger, men det har ikke skjedd noe skummelt her heldigvis :ler:

Skrevet
hehe, jeg har også lest det der "rådet" mange steder og har alltid hatt det i bakhodet når jeg har nappet  :ler: 

Jeg også :ler:

Skrevet

Regelen om å ikke nappe over øyebrynet, er vel bare for at man ikke skal ødelegge fasongen? Det er vel mer "godtatt" at det ikke er helt jevnt der enn på undersiden...?

Må innrømme at jeg har tatt et par "forbudte" hår jeg også - med stor spenning! Men det skjedde svært lite dramatisk, øyenene falt ikke ut, ei heller begynte det å vokse ut grisebust... :legrine:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Nei og nei dere, jeg leste om ei jente som gjorde dette her! En uke senere fikk hun en telefon og familien så henne aldri igjen...

Gjest Norah
Skrevet
Nei og nei dere, jeg leste om ei jente som gjorde dette her! En uke senere fikk hun en telefon og familien så henne aldri igjen...

Ja det var noe sånt jeg var redd kom til å skje....

:ler:

Skrevet

Ett hår eller to på ville veier kan man ta, men når man skal nappe i form skal man ikke gjøre det ovenfra. Jeg gjorde det en gang fordi jeg hadde en knekk på brynet jeg ville bli kvitt. Det så helt corny ut, for når jeg hevet øyebrynet så man veldig tydelig hvor brynet egentlig skulle gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...