T__|:)|__S Skrevet 28. februar 2007 #1 Skrevet 28. februar 2007 Vil på ferie i april/mai/juni.. Sammen med kjæresten.. Tenkte å dra til Kroatia, for det er varmt og man kan bade der... + at jeg leste at man bare kunne ta hutigbåten til Venezia! Og det er jo kjempeknall! Noen som har vært i Kroatia på kjærestetur (eller generelt) som har sine erfaringer å komme med? Har veldig lyst til å dra til Riva Del Garda, for å vise kjæresten min den fantastiske byen Hvem er billigst på tur, og hvordan burde jeg legeg det opp? Vi drive rå pusser opp, så har ikke såå mye penger
Chelsea Skrevet 28. februar 2007 #2 Skrevet 28. februar 2007 Henger meg på denne, jeg har også lyst til å dra til Kroatia!
Karamba Skrevet 28. februar 2007 #3 Skrevet 28. februar 2007 Har ikke vært i Kroatia, men kunne også tenkt meg å reise dit. Dersom dere vil ha en tur som er så rimelig som mulig, tror jeg at jeg hadde bestilt billetter gjennom Norwegian til Dubrovnik eller Split, og letet etter overnatting på nettet til en overkommelig pris. Dere kan spare mye penger på å skreddersy turen selv i stedet for å gå gjennom reisebyrå.
T__|:)|__S Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2007 Vært å sjekket rundt nå, og de billigste flybilletene ligger på 8000.... For to stk til Split.. DA er det billigere å dra gjennom Startour altså..
Nella Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Vi fløy med Norwegian til Dubrovnik og hjem igjen med norwegian fra Venezia. Vanlig rutefly. Og det var ikke snakk om mer enn 2000,- ihvertfall pr pers tur/retur. Da fløy Norwegian til Split også, mulig de gjør det til sommeren igjen, undersøk med de. Vi tok vanlig båt over natta fra Split til Ancone (vet ikke om det helt skrives sånn) i Italia og tok toget videre derfra til Venezia. Det var den rimligste løsningen vi fant og det var veldig greit. Litt tid tok det jo, men vi fikk også sett litt. http://www.jadrolinija.hr/default.aspx?lang=2 selskapet vi tok båt med til venezia. Lurer på om det var disse som fraktet oss fra Dubrovnik til Split også. Overnatting er det lett å få der nede privat.
Chelsea Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 [quote name=T__||__S' date='01.03.2007 (09:12) ]Vært å sjekket rundt nå, og de billigste flybilletene ligger på 8000.... For to stk til Split.. DA er det billigere å dra gjennom Startour altså.. ←
veslepus Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Henger meg på denne --- 2 uker i Kroatia i sommer med kjæresten er min plan også :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå