Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei hei!!

Er det noen som har erfaring med Eurocosmetic i Bergen???

Gode eller dårlige???

Såg et tidligare innlegg der det var en frarådet Eurocosmetic,er det noen som vet korfor???vil så gjerne vite for de virker sååååååååå koslige der nede...

Endret av kikki1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den siste plassen i Bergen du bør gå. Kan sende deg en PM jeg.

Skrevet (endret)

Hei hei!!!

Tusen takk for ett ærlig svar...Min munn er lukket :)

Eg tok bukplastikk og fettsuging der for 13 dager siden...og skal på kontroll i morgen.Eg får for guds skyld håpe det er vellykket.

uffa meg,no gruer eg meg til eg skal ned å se resultatet i morgen....

ja ja gjort er gjort...forseint å angre nå....

Men uansett....tusen takk for svaret :)

Endret av kikki1
  • 1 måned senere...
Skrevet

ble operert på EUrocosmetic for 4 uker siden og er sååååååå fornøyd.Magen er HELT flat og arret er kjempefint.Skjønner ikke hvorfor en bør holde seg unna på grunn av at de er hyggelige....Er det farlig å være hyggelig eller? :klem:

Skrevet

Heisann!!!

eg må si som sant er ,nå er alt over med meg... det er snart 3 mnd siden eg opererte.EG ER KJEMPE FORNØYD med EUROCOSMETIC.

De har fulgt meg godt opp og alltid vert til hjelp underveis....Eg hadde tolket rett...de var virkelig hyggelige(veeeeldig hyggelige), ikke falske....

all ros til eurocosmetic....kroppen min er klar for bikini sesongen:)

Skrevet

er operert 2 ganger der,er kjempefornøyd jeg også:) var der senest idag(etterkontroll) og jeg er STRÅLENDE fornøyd,

Skrevet

kjempekoselig å høre at det er flere som er godt fornøyd med Eurocosmetic!!!Lei av å lese at "de var alt for koselige,styr unna".Eg synest at det er topp at de er akkurat som de er.Og eg er kjempefornøyd med magen min

• 3 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

EUROCOSMETIC E BEST :trene: NOEN SOM E ENIG MED MEG?GLEDER MEG NESSTEN TIL 3 MND. KONTROLLEN.TOK FULL MAGEPLASTIKK OG EG E KJEMPEFORNØYD :hoho::klappe::tommel: ØNSKER Å HØRE ANDRES ERFARINGER FRA EUROCOSMETIC,

Skrevet

Jeg har planer om å minske brystene... noen erfaringer med det på Eurocosmetic? Hvor i Bergen er det? nytt?

Skrevet

Hva gjør de egentlig under en bukplastik?

Fettsuging?

Skrevet

Fjerning av fett og overflødig hud.

Gjest diddi1
Skrevet

hei.noen her som har prøvd resolution 7 :) synlig resultat etter en beh.den er helt rå :):):):) ingen som kutter i deg heller :)

Skrevet

Hva koster noe sånt, og hvor lang tid før man kan gå på jobb igjen?????

Gjest Gjest
Skrevet

hei Hmmm.eurocosmetic ligger i nattlandsveien 8,der de har søvnsenter.Tok bukplastikk der 24 mars og er kjempefornøyd med resultatet. De som jobber der er veldig proffe og hyggelige :klappe:

• 4 måneder senere...
Gjest linemor81
Skrevet

Hei, jeg er ikke medlem av denne siden. Men jeg skal forstørre brystene og har vært på konsultasjon hos eurocosmetic og syntes de virket kjempe flotte. Men blr frarådet å gå dit, men det er ingen som kan gi meg en grun til hvorfor jeg ikke skal gå dit. Noen her som kan gi meg noen opplysninger, gode som dårlige. Tusen takk!

• 1 år senere...
Skrevet
ble operert på EUrocosmetic for 4 uker siden og er sååååååå fornøyd.Magen er HELT flat og arret er kjempefint.Skjønner ikke hvorfor en bør holde seg unna på grunn av at de er hyggelige....Er det farlig å være hyggelig eller? :klem:

Hallo

Eg har og tatt bukplastikk hos de, og de er kjempegreie, og flinke.Men eg lurer på, fekk du nytt navlehol, eller flytta de navlen din innvendig? Det gjorde de på meg, slik at navlen ikkje vart tatt vekk frå huda der den var.

Skrevet

finns ingen bedre enn mette og marcus på eurocosmetic!!!!!!!!!!!!!!!

er ikke uten grunn at dem har åpnet i oslo,tromsø,å flere plasser i landet,har tatt bryst forstørrelse og fettsuging der å restylane.

Marcus er best!!

• 1 måned senere...
Skrevet

Klart de må lage nytt navlehull når de tar bort hud ved stor bukplastikk. Det har jeg fått grundig forklart av kirurgen. De flytter jo huden nedover og da er det umulig å bevare det gamle navlehullet - det sier jo seg selv. Mitt navlehull forsvant i søpla for å si det sånn. Ved stor bukplastikk så fjerner de jo huden fra navlen og ned - så hvordan kan de da spare navlehullet *lol*

Men du har nok sikkert tatt liten bukplastikk - for da lager de ikke nytt navlehull. Så det er nok svaret! For jeg har altså aldri hørt om at de har klart noen sted å spare det gamle navlehullet ved stor bukplastikk - for da løsner de huden helt opp til puppene for å dra ned huden. Ved liten bukplastikk så skjærer de bort det under navelen og klarer dermed å spare navlehullet.

Jeg hadde lest episkrisen om jeg var deg OM du har betalt for full bukplastikk. For epikrisen får man med seg etter disse operasjonene. Jeg vet nemlig om en annen privatklinikk som lurte en pasient sånn - ikke moro :( Hun betalte full bukplastikk men fikk ikke flyttet navlehullet sitt. Det viste seg at hun hadde fått kun liten bukplastikk for prisen av full. Hun klaget og skulle få ny operasjon , men desverre ble det ikke nok korrigering.

Så vær obs på sånne ting folkens - det er desverre litt lureri ute og går.

• 2 måneder senere...
Skrevet
Klart de må lage nytt navlehull når de tar bort hud ved stor bukplastikk. Det har jeg fått grundig forklart av kirurgen. De flytter jo huden nedover og da er det umulig å bevare det gamle navlehullet - det sier jo seg selv. Mitt navlehull forsvant i søpla for å si det sånn. Ved stor bukplastikk så fjerner de jo huden fra navlen og ned - så hvordan kan de da spare navlehullet *lol*

Men du har nok sikkert tatt liten bukplastikk - for da lager de ikke nytt navlehull. Så det er nok svaret! For jeg har altså aldri hørt om at de har klart noen sted å spare det gamle navlehullet ved stor bukplastikk - for da løsner de huden helt opp til puppene for å dra ned huden. Ved liten bukplastikk så skjærer de bort det under navelen og klarer dermed å spare navlehullet.

Jeg hadde lest episkrisen om jeg var deg OM du har betalt for full bukplastikk. For epikrisen får man med seg etter disse operasjonene. Jeg vet nemlig om en annen privatklinikk som lurte en pasient sånn - ikke moro :( Hun betalte full bukplastikk men fikk ikke flyttet navlehullet sitt. Det viste seg at hun hadde fått kun liten bukplastikk for prisen av full. Hun klaget og skulle få ny operasjon , men desverre ble det ikke nok korrigering.

Så vær obs på sånne ting folkens - det er desverre litt lureri ute og går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...