Gå til innhold

Sydentur til


Merchedes

Anbefalte innlegg

Vi er to voksne og to barn. Vi har bestilt oss sydentur, til Tyrkia. For oss 4, med fly fra Oslo og hotell leilighet i 2 uker. Hotellet har badeland, 4 stjerner og 2 miljøblad. Dette ksoter oss ca 25 000 kroner. Er dette dyrt, eller er det en helt rimelig pris? Vi har aldrig reist til syden før, så jeg ville bare høre hva noen andre sier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syntes det hørtes bra ut jeg.

jeg og typen har bestilt et 4-5 stjerners på kypros i to uker til 20 000.og da er vi bare to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så ille pris, hvis det er i skoleferien...

Betalte ca 23 000,- i fjor til Bulgaria. (2 voksne og 3 barn).

Men, jeg synes selv jeg har gjort et feriekupp :)

23. juni til Mallorca. 3 stjerners leilighetshotell (3-roms leil.).

4 voksne og 1 barn, 13 dager til kr 16 900,- :overrasket:

Tror det kan bli vanskelig å slå den prisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er to voksne og to barn. Vi har bestilt oss sydentur, til Tyrkia. For oss 4, med fly fra Oslo og hotell leilighet i 2 uker. Hotellet har badeland, 4 stjerner og 2 miljøblad. Dette ksoter oss ca 25 000 kroner. Er dette dyrt, eller er det en helt rimelig pris? Vi har aldrig reist til syden før, så jeg ville bare høre hva noen andre sier.  :)

Tror ikke dette kan være i fellesferien?

Endret av gjest1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs når på sommeren det er.

er det i fellesferien så er det rimelig.

I fjor fikk vi skikkelig billig tur, da dro vi til 5 stjerners all inclusive hotell i Tyrkia med alle fasiliteter barn og voksne kan drømme om i 14 dager, vi ga 14 000 kr for 2 voksne og 1 barn. Dette var i fellesferien. En av de beste ferien vi noensinne har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ann på når på sesongen det er det.

vi er 2 voksene og betaler ca 12 000 kr for 3 uker til tyrkia i midten av august. Dette på et lite 3 eller 4 stjerns hotell.. husker ikke helt hva det stod hos ving jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Vi ser på turer til den prisen vi også, og vi er bare to voksne, så jeg synes dere har fått en rimelig tur.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Spørs når på sommeren det er.

er det i fellesferien så er det rimelig.

I fjor fikk vi skikkelig billig tur, da dro vi til 5 stjerners all inclusive hotell i Tyrkia med alle fasiliteter barn og voksne kan drømme om i 14 dager, vi ga 14 000 kr for 2 voksne og 1 barn. Dette var i fellesferien. En av de beste ferien vi noensinne har hatt.

Nazar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...