Gå til innhold

Har du hilst på noen her inne?


Gjest **Evergood**

Anbefalte innlegg

jepp, har møtt opptil flere, vært på to julebord og noen mer interne treff.

kjenner noen fra før og har blitt kjent med noen, og har funnet ett par som jeg liker å bruke tid med både titt og ofte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, eg har ikkje møtt nokon her frå KG - men så har eg berre vore medlem her i under 2 månader og. Foreløpig har eg heller ikkje oppdaga nokon her inne, som eg kjenner frå før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har møtt en haug med modder og ex -modder. Savner dem alle sammen! :klem:

Og så har jeg møtt Gry..

Endret av Coca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke truffet noen herfra. Men det er mange jeg kunne hatt lyst til å møte, spesielt personer som ofte skriver ting jeg kjenner meg igjen i, men jeg tør liksom ikke spørre om sånt.

Jeg har truffet mennesker fra mange land gjennom et annet forum. (Fordi vi hadde en felles interesse, det var ikke noe sånn dating-greier.) Folk er som regel sånn som man får inntrykk av gjennom det de skriver, men ofte mer sjenert og stille enn man forventer. Av alle de jeg har møtt (rundt 30-40 stk) er det vel bare 2 som har vært helt annerledes enn det de utga seg for.

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne
Jeg har møtt en haug med modder og ex -modder. Savner dem alle sammen!  :klem: 

Og så har jeg møtt Gry..

KREMT hvem så du ikke på senteret da du tok din fjonge klipp?? :( *fornærmet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har ikke hilst på noen og har egentlig ikke så lyst heller. Mange interessante personligheter her, men jeg tror jeg er for sjenert til å eventuelt ta kontakt med noen privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er bkitt god venninde med ei her inne....vi traff hverandre på et annet forum, men det var hun som "dirigerte meg" i retning KG.

Også er kjæresten til broren min her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par venninner her inne. Ellers ikke møtt noen jeg har blitt kjent med her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mailer med en tidligere bruker og vi prater i telefonen av og til, men ellers har jeg bare hatt sex med en av de mannlige brukerne her inne.

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg-damer er forskjellige, men det er mange jeg gjerne ville møtt, men da var jeg jo inte lengre anonym. (det betyr lite for meg, men jeg tar forbehold når jeg haiker, jeg har haiket ca. tilsammen xxx antall mil, og .. bare med bilerl, jeg er litt tøff, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...