magolia Skrevet 27. februar 2007 #1 Skrevet 27. februar 2007 Jeg trenger tips og inspirasjon til hvordan jeg kan lage stilige bordkort til dåp! Noen som kan hjelpe meg?!
Susannah Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 I en dåp jeg var for et par år siden hadde de noen fine bordkort. De var bare laget i photoshop eller noe. Det var et bilde av dåpsbarnet inne i en fargerik ramme og så sto det velkommen.... tante Sissel... Var bare laget av litt tjukt papir. De hadde faktisk det samme bildet til invitasjonen, litt utradisjonelt men veldig fint.
Solgudinnen Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Gjør det enkelt. Det blir også det billigste. Gå inn på Microsoft Word. Mye fint du kan få til der.
Kvist Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Gjør det enkelt. Det blir også det billigste. Gå inn på Microsoft Word. Mye fint du kan få til der. ← Eller bruk nesten et hvilket som helst annen program, og få et bedre resultat... Eller enda bedre, bruk et skikkelig proff-program, gjerne en proff-person også, og skriv ut på en skikkelig maskin. Så blir resultatet uendelig mye bedre. Og ikke nødvendigvis særlig dyrere heller. Proffer har mye lavere kostnad pr print ann hva de fleste har hjemme... det skal ikke særlig volum til før du sparer inn kostnaden til design her. *lei av stygge ting laget i word*
Gjest Minimi Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Eller du kan "scrappe" på denne siden kan du få noen ideer.
Gjest Minimi Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Viss du skal lage på PC. Har Denne siden mange skrifter du kan bruke.
Grønt blad Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Gå på biblioteket og lån (ev. kjøp) en bok om bordkort. Tror det bl.a. er en som heter "Bordkort" som er veldig fin. Der finner du mange fine tips, og mange av forslagene er enkle. De har også ofte forslag bordkortsforslag til spesielle anledninger, f.eks. dåp. Lykke til:)
Gjest Gjest_Renate_* Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Hei.. Gå inn på www.daapssiden.no
iss Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 Vi hadde ikke bordkort i dåpen, når jeg tenker om så har jeg aldri vært i en dåp med bordplasseringer.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #10 Skrevet 18. februar 2009 Vi klippet opp kartong og skrev navnene på for hånd. Hvorfor gjøre det så vanskelig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå