Gå til innhold

Motivasjonsbok


Joggebukse

Anbefalte innlegg

Motivasjonsbok

Så da tenkte jeg at jeg skulle lage meg en liten motivasjonsbok for meg selv, så har jeg et lite kontrollorgan som passer på at jeg gjør som jeg skal.

Er ikke så lett å holde seg selv i skinnet alltid, for jeg kan være ganske så snill og overbærende mot meg selv om jeg bare overbeviser meg selv godt nok :sjenert:

Trening altså.

Og spise riktig.

De tingene som nesten alle prøver å opprettholde, og nå skal jeg også prøve meg under det flatterende navnet Joggebukse.

Mål:

- trene minst tre ganger i uken

- bli mykere

- få bedre kondis

- miste et par centimeter?

- spise sunt

- mindre usunne produkter

- mye væske

Begynner ikke å trene organisert før til høsten fordi jeg for tiden pendler for mye til at det er mulig, så da må jeg trene for meg selv i mellomtiden. I et halvt år skal jeg klare å være flink! Puuh...

Jeg har i alle fall brent ut alle Pilates-øktene på DVD så jeg ikke har noen unnskyldning for å la være å trene når jeg først er foran TV-en.

Lykke til til meg selv :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hilsen Colargol -moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oi, så hyggelig med besøk! Jeg har ikke vært her inne på en stund selv ser jeg, men er tilbake for fullt igjen, regner jeg med.

Pendling er herved over og da er jeg klar for å fortsette med mine forsetter for dette året; å rett og slett bli sunnere. Jeg har kjøpt meg en treningsgreie (sånn ting man kan gå på) og venter på den i posten, regner med at jeg får den snart. Og da klarer jeg forhåpentligvis å trene litt mere når jeg er hjemme. Greit nok at det er sommer og varmt i været og at jeg burde heller tatt meg en tur ute i stedet, men når det gjelder treningsbiten så er det mye lettere å bare bli ferdig med det i hjemmet og kunne kose seg i sola på frivilig basis :sjenert: Dessuten trener sambo mye styrke her i stua, og da er det fint å kunne være to om treningen.

Sunn mat, ja, jeg forsøker så godt jeg kan. Spiser epler og prøver alltid å ha grønnsaker til måltidene. Egg også, nam!

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...