Gå til innhold

sims 2 dyreliv juksekoder


mee mee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jukskodene er de samme til hele Sims 2, uansett hvilken utvidelse du har. Du trykker først shift + alt + C og så skriver du inn koden i boksen som kommer opp øverst til venstre, f.eks.:

kaching = 1000 $

motherlode = 50 000$

move_objects on (evt off når du vil slå det av) = du kan plukke opp og flytte/slette alt du måtte ønske, også mennesker. Kan være greit hvis det er en feil i spillet som gjør at en gjest ikke vil forsvinne eller at en gjenstand er låst.

Ellers er det en juksekode som er veldig nyttig (men ødelegger litt av poenget med spillet) som må brukes når du er ute i nabolaget, og ikke i huset. I jukseboksen skriver du boolprop testingcheatsenabled true (evt false, hvis/når du vil slå den av). Så går du inn i huset og nå kan du f.eks. øke alle behovene deres ved å holde ned ctrl og bruke musepekeren til å øke nivået. Du kan også klikke på alle "aspiration needs" slik at de går i oppfyllelse, en rask måte å samle aspiration points slik at du får ekstratingene. Du kan også endre på personligheten deres, du bare klikker deg opp eller ned på hvor mange poeng de skal ha når det gjelder renslighet, hvor sosiale de er osv. Du kan også øke kunnskapspoengene deres. På et par klikk har de max poeng i alt fra matlaging til charisma. Husk altså å holde ned ctrl mens du klikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det som kommer nå?

Årstider kom idag, snø, regn, høst og vinter.. Og masse aktiviteter der etter..

Er kjempegøy og nesten et helt nytt spill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 7 måneder senere...
Gjest Tea-Mari

Den einaste kodn æ kan e motherlode og kaching og maxMotives.

Motherlode=50 000 kr

Kaching=1000

maxMotive=Da får dokker behovene fulle :klemmer::skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
:kjefte: :gråte: :rope::lur::nei::filer: :kaffe: :trist::klemmer::klemmer::skratte:
<span style='color:purple'>Ellers må jeg bare nevne at den nye utvidelsen kommer på torsdag. :) </span>
hei men vordan får man hunden til å styre eg mener kodan får vi koden til å styre hunden og katter kan du gi meg den i dag 5 desember 2007 plizzzzzzzzzz AY EM TRENGER HELP PLAIS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
Forcetwins så får man tvillinger

Funker dette for noen? Har aldri fått tvillinger når jeg bruker den jeg.

Ellers synes jeg boolprop er en genial cheat når jeg lager eldre og voksne mennesker. Hvem går gjennom hele barndommen, ungdommen uten å få et eneste kunnskapspoeng. Det synes jeg er litt dårlig, så da tar jeg en liten boolprop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funker dette for noen? Har aldri fått tvillinger når jeg bruker den jeg.

Ellers synes jeg boolprop er en genial cheat når jeg lager eldre og voksne mennesker. Hvem går gjennom hele barndommen, ungdommen uten å få et eneste kunnskapspoeng. Det synes jeg er litt dårlig, så da tar jeg en liten boolprop.

Den funker iallfall for meg :) men hva er den boolpropkoden egentlig? har lest at den kan skade spillet? Hvordan gjør man? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg har aldri fått problemer med spillet når jeg har brukt den cheaten, men jeg har lest mange advarsler så man gjør det på eget ansvar.

Med den cheaten kan man f.eks. Endre skills, intrests, relations o.l. Jeg synes det er nyttig når jeg lager nye familier, fordi både barn, tenåringer, voksne og eldre vil ofte ha opparbeidet seg skills fra de er småbarn. Det å skulle starte med voksne uten noen skills synes jeg er utrolig slitsomt, og derfor gir jeg dem f.eks. 10-15 skill poeng når jeg starter å spille de.

Det er stort sett dette jeg bruker cheaten til, tror også det er mange andre muligheter (f.eks pregnancy?) men de har jeg ikke brukt.

Fant forresten denne artiklen om cheaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_kristine_*

ikke bruk den koder som begynner med det ,det ødeleger spille...

jeg bare advarer :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest milkyway

Jeg har en morsom kode, er ikke til juks, men mer til underholdning :)

Alle kan vel move_objects on, men har dere prøvd å slenge en av simmene i bassenget med denne koden? Plutselig svømmer de rundt i huset! :ler: Gøy med gjester og, de blir så sinte at de bare svømmer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Little me:)
<span style='color:purple'>Jukskodene er de samme til hele Sims 2, uansett hvilken utvidelse du har. Du trykker først shift + alt + C og så skriver du inn koden i boksen som kommer opp øverst til venstre, f.eks.:

kaching = 1000 $

motherlode = 50 000$

move_objects on (evt off når du vil slå det av) = du kan plukke opp og flytte/slette alt du måtte ønske, også mennesker. Kan være greit hvis det er en feil i spillet som gjør at en gjest ikke vil forsvinne eller at en gjenstand er låst.

Ellers er det en juksekode som er veldig nyttig (men ødelegger litt av poenget med spillet) som må brukes når du er ute i nabolaget, og ikke i huset. I jukseboksen skriver du boolprop testingcheatsenabled true (evt false, hvis/når du vil slå den av). Så går du inn i huset og nå kan du f.eks. øke alle behovene deres ved å holde ned ctrl og bruke musepekeren til å øke nivået. Du kan også klikke på alle "aspiration needs" slik at de går i oppfyllelse, en rask måte å samle aspiration points slik at du får ekstratingene. Du kan også endre på personligheten deres, du bare klikker deg opp eller ned på hvor mange poeng de skal ha når det gjelder renslighet, hvor sosiale de er osv. Du kan også øke kunnskapspoengene deres. På et par klikk har de max poeng i alt fra matlaging til charisma. Husk altså å holde ned ctrl mens du klikker. </span>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest sims dilla<3

det finnes en egen kode for sims dyreliv (den fungerer bare hvis du har dyreliv instalert)

maxmotives-alle behovene blir helt grønne

forcetwnis- når dama driver å føder tar du denne koden hele tiden(ved å opne den store ruta og trykke opp enter hele tiden)

motherldoe- 50.000

kaching-1000

listal-det kommer opp mange koder

help-det kommer opp mange koder

aspirationlevel(o-5)-da blir simmen glad hvis 5 og lei seg ved 0

StretchSkeleton = er en artig juksekode. Skriver du 2 rett etter koden blir simmen dobbelt så høy, 1 får simmen "normal" igjen, mens 0.5 gjør simmen kortvokst. du kan også skrive inn alt fra0.5-2, altså0.9 pleier jeg å bruke på damene da blir de ca et halvt hode lavere enn mennene.

boolProp snapObjectsToGrid true(\false)-

kan plasere utenfor tomta

Boolprop contrlpets on/of-

Kan da styre dyrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...