Gå til innhold

sopp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg har sopp, og derfor om det er farlig å bruke behandling for sopp dersom man IKKE har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei er ikke farlig. Sopp er en utvortes plage dvs ikke noe bakteriell infeksjon i blodstrøm så en behandling innvirker ikke på imunforsvar. Skulle det ikke være sopp så er det egentlig bortkasta penger. Vurdert fastlege??

Skrevet

joa, men hva annet kan det være? har fått en liten kul med hvitt på, og det klør veldig.....

Skrevet

Det er mulig å få bivirkninger av Canesten også. Ble smurt med det på armen en gang, og fikk et eleveblestutslett som jeg holdt på å bli gal av.

Men ecovag og vivag vil jeg tro er forholdsvis trygt.

Skrevet

Er ikke sikker på hva det er. Kan være innekapsla hårsekk som det har gått betennelse i, hvis du barberer deg nedentil kan det oppstå fettkuler, ser ut som en kvise,men inneholder kun hudfett. Kløen kan oppstå fordi huden rundt er irritert. Men det er ikke dumt med en tur til lege bare for å være på den sikre siden

Skrevet
Er alt det her reseptfritt?

Ja.

Men på beskrivelsen din vil jeg tro at det ikke er sopp, men enten en kvise eller herpes. Sopp er mer i hele underlivet + merkelig utflod.

Skrevet

ikke noe man kan gjøre selv for at det skal bli bra?

Skrevet
ikke noe man kan gjøre selv for at det skal bli bra?

Ikke så lenge man ikke vet hva det er.

Skrevet
men hva gjør man med det da?

Er det en kvise eller betent hårsekk så kan du se det an litt. Som regel vil det gå over av seg selv. Er det herpes så blir det bare verre og verre, helt til det har "brent ut". Så vidt jeg har forstått er legehjelp som regel nødvendig pga behov for smertestillende. Vet egentlig ikke om det er noe annet de kan gjøre.

Men har du muligheten til å gå til lege så er det like greit, da vet du i det minste hva det er.

Skrevet
Jeg lurer på om jeg har sopp, og derfor om det er farlig å bruke behandling for sopp dersom man IKKE har det?

ehh. dette forumet heter seksualitet. burde du ikke heller ha postet under kropp og helse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...