Gå til innhold

Nike Rockstar Workout


honey21

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tweek

Jeg å, ser det treningsstudioet jeg trente på før skal begynne med det på mandag.

Ser heftig ut da, men skjønte ikke så altfor mye. Kan ikke noen prøve det ut, så kanskje jeg kan bli mer en støttemedlem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!!

Det er kjempemorro!!! :tommelsmil:

Jeg har dansa ganske mye , men har hatt med meg venninner som ikke har det og de syns det er gøy også! Man kan stille seg bakerst å holde på med sine ting. Ingen har tid til å følge med på hva en gjør uansett. Vet med meg selv at jeg er helt i min egen verden. You go girls!! Hiv dere med! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje dumt spørsmål,men kan en bare hoppe inn i det selv om de har holdt på 2-3 ganger? Eller er det best å være med fra starten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meningen man bare skal kunne hoppe inn når en vil. Det kommer vel litt ann på hvordan instuktøren legger det opp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Da skal jeg prøve det på mandag hvis jeg får summt meg til/kan bruke de pengene som trengs på treninskort igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg prøve det på mandag hvis jeg får summt meg til/kan bruke de pengene som trengs på treninskort igjen ;)

medlem av 3T??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte det ;) Da regner jeg med du lurer på den der Caribbean-greia som går på Pirbadet for tida? Jeg har ikke vært der selv, men jeg var på NRS som var i fjor. Det var veldig gøy hvertfall. Kombinasjonen er den samme hver gang (altså dansen) slik at man kan øve på å bli bedre, ikke bare konsentrere seg om trinnene. Jeg forstod det slik at den som er nå er veldig "sheike sheike", altså mye hofter og bryst og garantert kjempegøy! Om du føler ristinga går til hælvet er det bare å gjøre det du kan. Man er der for å ha det gøy, ikke for å se på hverandre. Og Ida som har tidene er 3Ts flinkeste instruktør.

Det er bare to ganger igjen nå da.

Edit: Ah, det var ikke du som spurte, hehehe. Well, da har du vel vært der, da kan jo du fortelle meg om det er kult? Vurderte å dra neste mandag sjø ;)

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abselutt å anbefale!!! Var der på mandag som var. Kjempegøy:)

Har bare 1 åtter igjen av dansen sa Ida. :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en koreografi som i år er laget av Jamie king som feks har koreografert for Madonna. Så det er en dans som mange treningsenter i Europa og Usa bruker. Søk på Nike Rockstar på nettet så kan du lese mer :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Jeg har sett, men må bare forsikre meg om at det er "uavhenging"

Fordrar å komme rett inn i en danse som de andre ar øvd på de siste 2 gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...