Gå til innhold

Slettet


Grønt blad

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det eneste jeg ikke glemmer fra mitt besøk i Munchen for mange år siden, var et besøk i et tårn i Olympiaparken, flott utsikt. Og da klatret jeg over gjerdet og inn på gressmatta på stadion, slik at jeg fikk løpe litt der , med en vaktmann i hælene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns listen din dekker mye av jeg syns var flott med Munchen. Jeg har vært flere av på listen; Deutches museum, Residenz Munchen, Olympiapark og Englisher garten.

Spesielt Englisher garten var bra, håper dere får fint vær. Dersom det er åpent anbefaler jeg noe å drikke ved chinese turm.

Ellers vil jeg anbefale å bli med på organisert sykkeltur dersom det klaffer med dagene, f.eks. ved http://www.mikesbiketours.com/index_munich.html . Det var moro, lærerikt (light) og sosialt. Man trenger ikke være i god form for å delta.

Noe av det fineste med Munchen syns jeg var alle de utrolige kirkene. De er veldig rikt og detaljert utsmykket, og den ene overgår den andre.

Ellers er det fint å vandre på Marienplatz, her kan du se både det nye og gamle rådhuset.

Husker ikke spesielle restauranter, men det var lett å finne koselige spisesteder og kafeer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...