Gjest Primula Skrevet 27. februar 2007 #21 Skrevet 27. februar 2007 Savner Akutten jeg.... Men så litt på designerspirene.
MellonCollie Skrevet 27. februar 2007 #22 Skrevet 27. februar 2007 Jeg så på Criminal Minds på tv2 jeg! Hun Brita har jeg aldri hatt sansen for, synes hun er utrolig masete. Og er ikke såå opptatt av design + at samboeren må lide seg gjennom en time med TopModel på mandag fra før. Tviler på at det blir aktuelt med en time Designerspirene etterpå..hehe.
Hobgoblin Skrevet 27. februar 2007 #23 Skrevet 27. februar 2007 Så designerspirene, fordi jeg likte Project Runway, jeg også. Og så er det jo morsomt å se en konkurranse hvor det faktisk går på at folk kan noe... Litt tamt nå, men blir alltid bedre når man begynner å kjenne igjen folkene og stilen deres. Men spørs allikevel om jeg fortsetter å følge med, fordi det krasjer jo med Supernatural på Sverige!
Rexina Skrevet 27. februar 2007 #25 Skrevet 27. februar 2007 Nå har jeg sett på Designerspirene som jeg tok opp i går, og jeg må si det var litt ekkelt at hu ene brukte trusa si som utrigning.. Men ellers likte jeg det, helt OK til første episode å være, tar seg helt sikkert opp
brumma* Skrevet 27. februar 2007 #26 Skrevet 27. februar 2007 Jeg syntes Designerspirene ble litt kjedelig... Og så ble jeg smårar av replikkene til Vendela. Alt var så godt som direkte oversatt fra den amerikanske utgaven! (Ikke hennes skyld da, men.) "En dag er du inne og en dag er du ute" klinger ikke like fint på svorsk... Jeg kommer sikkert til å gi det en sjanse eller to til...
Infinity Skrevet 28. februar 2007 #27 Skrevet 28. februar 2007 Jeg så på designerspirene.. Syns at det var et greit program og ser det gjerne igjen. Jeg syns at Vendela gjorde en bra jobb.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå