Cuba Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Bare Brita Show og Designerspirene går samtidig i kveld 21.30! Skal du se noen av dem? Tror jeg må få med meg Bare Brita jeg altså.. Tror det kan være underholdene
Adonia Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 designerspirene for jeg kjenner en som er med
Cuba Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 designerspirene for jeg kjenner en som er med ← Morsomt Hadde egentlig tenkt til å se det, men det går kanskje reprise en dag? Kan jeg jo finne ut..
Gjenglemt sykkellås Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Skal ikke se noe av det. Hørte Vendela på P3 Morgen tidligere i dag. Programmet hennes virker ikke spesielt underholdende. Og Bare Brita Show.... På TV Norge.... Nei takk. :icon_neutral: Jeg skal se dansk krim på NRK i stedet.
pusla Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Her blir det Brita, rett og slett fordi jeg kan glemme å få samboeren med på å se Designerspirene Også digger jeg dama da, så har lyst å se hvordan det er. Endret 26. februar 2007 av pusla
Gjest Minimi Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Syns Brita er litt grusom, så her blir det designerspirene. Jeg så den amrikanske og syns den var underholdene. Endret 26. februar 2007 av Minimi
Karamba Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Designerspirene, dersom samboeren går med på det...
brumma* Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Jeg ser designerspirene. Likte godt Project Runway. Kjenner at Vendela muligens kan gå meg litt på nervene etterhvert, hun snakker så saaaakte....
Karamba Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Designerspirene, dersom samboeren går med på det... ← Ble visst Bare Brita...
Cuba Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2007 Vet ikke helt hva jeg syns om hun Brita jeg.. Syns hun var grei nok på Big Brother, men hun er veldig.. hva skal jeg si? Høylytt på en måte..? Blir litt stressa kjenner jeg.. Kjedelige gjester også.. Sjekker ut Designerspirene jeg!
aline Skrevet 26. februar 2007 #12 Skrevet 26. februar 2007 designerspirene her i gården. hadde store planer om å bli designer og gå esmod når jeg var yngre, før "fornuften" fikk meg fra det.... liker fremdeles å lage litt klær selv, sy om og fikse min egen greie.. så synes hele temaet er kjempeinteressant.
Karamba Skrevet 26. februar 2007 #13 Skrevet 26. februar 2007 Vet ikke helt hva jeg syns om hun Brita jeg.. Syns hun var grei nok på Big Brother, men hun er veldig.. hva skal jeg si? Høylytt på en måte..? Blir litt stressa kjenner jeg.. Kjedelige gjester også.. Sjekker ut Designerspirene jeg! ← Synes hun blir litt voldsom... Litt slitsom i lengden. Ikke så veldig spennende gjester, nei! Men nå kom Atle Antonsen, kanskje det er håp. Skikkelig bra hundedans...
Catzy Skrevet 26. februar 2007 #14 Skrevet 26. februar 2007 Endte med Designerspirene. Litt fordi jeg synes at de amerikanske versjonene var kule, og litt fordi Brita ikke hadde noen morsomme gjester. Mulig jeg bytter neste uke.
Søtpotita Skrevet 26. februar 2007 #15 Skrevet 26. februar 2007 Gav opp Brita etter 10 minuttar, det er noko som er litt stressande og kjedeleg med den dama. Ho prøver litt for hardt, det er rett og slett litt tilgjort. Og så syns eg at ho får gjestane til å framstå som litt "dumme". Det som irriterar meg derimot var at eg ikkje fekk med meg heile Trinny og Susannah timen før
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2007 #16 Skrevet 26. februar 2007 Jeg skulle se designerspirene av samme grunn som Aline, men jeg sovna Hva synes dere om programmet?
MiniMjau Skrevet 27. februar 2007 #17 Skrevet 27. februar 2007 Designerspirene: Litt kjedelig, men kommer sikkert til å se på det fremover, ihvertfall så lenge det går topmodel-episoder like før...(mandag er litt tv3-kveld for meg...)
Gjest Shayla Skrevet 27. februar 2007 #18 Skrevet 27. februar 2007 Så på designerspirene jeg også. Ikke helt imponert over Vendela, hun snakker litt svorsk.. Burde hatt bedre replikker. Men jeg er alltid nysgjerrig på hvordan klærne de skal lage ser ut så jeg må jo følge med. Likte Projeckt Runway, Heidi Klum er kjempe flink. Hun som gikk ut igår fortjente det virkelig. Klærne hun sydde så helt for jævlig ut. Tviler sterkt på at rave party slår til igjen...
Rexina Skrevet 27. februar 2007 #19 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har satt spilleren til å ta opp alle deignerspire-episodene, for jeg likte godt Project Runway. Gleder meg til å se det etterpå
Karamba Skrevet 27. februar 2007 #20 Skrevet 27. februar 2007 Likte også Projekt Runway, så jeg tror nok jeg kommer til å følge med på Designerspirene fremover. Fikk ikke sett det i går, da samboeren nekta... Så på Bare Brita og det var bare tragisk, aldri mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå