Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en Svane Hilton kontinental seng, den er 180x200 stor og består av minst 2-3 lag og diverse.. Skal nå flytte og lurer på hvordan jeg skal få gjordt det. Den ble fraktet inn av de som solgte den og de monterte den. MEN da var den jo pakket i plast. Den har jeg jo nå kastet og gruer meg derfor til og flytte. Er ikke heis her heller, så da må jeg frakte de ned trapper og evt. ut i bil. Hva kan man pakke det inn i?? Madrasser o.l. Noen med lignende erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler at du må pakke den inn for å unngå flekker etc., kan du jo kjøpe en rull med plast i en malingsforetning, byggevarebutikk e.l. Surr den godt rundt (de ulike delene) og fest med masse teip, så er den vel nesten som den var da du mottok den?

Skrevet
Hvis du føler at du må pakke den inn for å unngå flekker etc., kan du jo kjøpe en rull med plast i en malingsforetning, byggevarebutikk e.l. Surr den godt rundt (de ulike delene) og fest med masse teip, så er den vel nesten som den var da du mottok den?

Ja, fint forslag. Takk !

• 1 år senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

rull sammen overmadrassen/e og stapp den i en søppelsekk.

Ta laken på selve seng. Da forhindrer du at ramme-madrassen blir møkkete. Enkelt og billig. Skru av evt.ben for å gjøre flyttingen enklere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...