muesli Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 visste ikkje heilt kor eg skulle plassera denna tråden, men eg prøve her. blir sikkert bare ein "trenge å skrive det ned"-tård dette her. e sååååååååååååååååååå redd no har gått med smerter i magen i ca 2 uker nå. sånn små stikksmerter/menssmerter. og da har bare blitt verre for kvar dag... skal til legen i måro. men e så nervøs no, at eg bare må få da ut... e to tanker som surrer i hode mitt no om ka da kan vera: 1. eg e gravid. hørt fra mange at dei har sånne smerter da. 2. noe er galt. begge søstrene mine har hatt syster på eggstokken, så eg e redd for at da e da. har vore inne til sjekk, men da e fleire år siden, så da kan jo ha utvikkla seg til noe. og dei hadde sånne smerter som eg har, som bare blei verre og verre. eldste søsteren min har både hatt sånne syster og vore gravid, og sa at i begynnelsen hadde ho samme smerten begge gangene. så eg e helt nervevrak no kan jo og så klart vera at eg bare hadde vondt sånn helt uten grunn, men at eg blei nervøs/redd/stressa og da kan ein jo få smerter av da... *sukk* måtte bare få da ut. noen så har noe tips/erfaringer om sånne smerter?
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Har "ofte" slike jeg, men det er så vidt jeg vet kun stress. (PS: Ser i en annen tråd at du har dårlig råd, om du har et amathakontor i nærheten så kan du få testet deg gratis for å se om du er gravid )
muesli Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 har ein test liggandes, så eg trur eg skal ta den i kveld. trudde eg var gravid sist eg skulle ha mensen, siden den var forsinka. men den kom til slutt. men den var uvanlig kort, bare 2 1/2 dag, noe så er veldigt uvaneligt for meg. og ein kan jo ha små blødninger når ein skal ha mensen, når ein er gravid har eg lest fleire plasser. men får sjå ka så skjer i kveld og i måro...
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Det ordner seg alltids, på enten det ene eller andre viset
Gjest hopeful Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Bestill en legetime, få deg en sjekk og prøv å slappe mest mulig av! Stress gjør det ikke bedre og en sjekk kan berolige deg slik at du slipper å gå rundt å være redd! Kanskje helt uten grunn:) LYKKE TIL!
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Jeg tenker det kan være klamydia. Har du hatt ubeskyttet sex og/el utro partner? ville ha legesjekket meg ja. Lykke til.
muesli Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. februar 2007 e da klamydia, så e da noen så har MYE å forklara. men, nå e da bare noen timer te eg skal til legen, så eg får forhåpentlivis oppklart dette. men e veldig nervøs... veldi veldi nervøs....
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 e da klamydia, så e da noen så har MYE å forklara. men, nå e da bare noen timer te eg skal til legen, så eg får forhåpentlivis oppklart dette. men e veldig nervøs... veldi veldi nervøs.... ← Lykke til få høre hvordan det gikk hos legen da. Klamydia kan man jo ha i årevis uten å oppdage det også,så hvis dere ikke har testa dere etter at dere ble sammen så trenger han ikke å ha vært utro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå