Devana Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Som jeg skrev i et innlegg under her så er jeg ganske så småkvalm, uten å kaste opp, og uvel generelt, og matlysten min blir mindre og mindre, men noe må jeg jo få i meg. Har dere noen forslag? Noe som kan være greit å få ned uten å forverre kvalmen.
Cæsar Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Her hvor jeg bor går det både influensa og diarè/oppkast, og det er også mange, meg selv inklusiv, som har gått i 4-5 dager med kvalme og slapphet. Matlysten er på bunn, men selv pleier jeg å sverge til sitronbrus og potetgull/salte kjeks etc, eller tørre lyse knekkebrød... ikke sunt, men man får da i seg noe.. Skal også være bra med en blanding av farris og eplemost.. God bedring...
Gjest gjesta Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Har hatt min runde med det samme og da var det kun frukt jeg orket å få ned.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Ris, små mengder pasta, mandler, eplejus, popcorn, farris, ingefær (virker kvalmedempende).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå