Badlands Skrevet 2. mars 2007 #21 Skrevet 2. mars 2007 Hvordan fikset du det? Det kunne jeg også tenkt meg, nå som jeg skal flytte bort fra venner og familie. ← Eg går inn i adresseboka/lista, og der er det mogleg å leggje inn bilde som vert kopla til eitt spesielt telefonnummer / ein person. Eg har ein LG-telefon, men det er sikkert mogleg på andre merker òg.
Trailer'trash Skrevet 2. mars 2007 #22 Skrevet 2. mars 2007 Har superbra kamera på telefonen min, så det funker som om jeg skulle hatt med vanlig kamera. Går mye i bil, men også omgivelser, og ting jeg vil vise andre
Adonia Skrevet 2. mars 2007 #23 Skrevet 2. mars 2007 nå som jeg og kjæresten bor bortefra hverandre mesteparten av tida så tar jeg bilder av morsomme/spennende ting som skjer i hverdagen. synes det er koselig, så får vi på en måte "være litt med" på hva den andre opplever..
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2007 #24 Skrevet 2. mars 2007 Mobilkameraet brukes stort sett til festbilder (tar ikke med meg det dyre digitalkameraet på fest) og til å forevige rare opplevelser fra hverdagen når jeg ikke har annet kamera tilgjengelig.
Gjest Eir Skrevet 2. mars 2007 #25 Skrevet 2. mars 2007 Jeg bruker det når jeg kommer over gode motiver, og ikke har med digitalkameraet. Men kvaliteten er nokså dårlig, så jeg foretrekker å ha med det vanlige kameraet mitt.
India Skrevet 3. mars 2007 #26 Skrevet 3. mars 2007 ta nakenbilder av meg og sende til menn jeg treffer på nett
Mata Hari Skrevet 3. mars 2007 #27 Skrevet 3. mars 2007 Jeg er ikke bitt av mobil-kamera-basillen og har ikke prioritert en telefon ut ifra kvalitet på kamera, det er slikt som er artig de første fjorten dagene og så dør interessen ut.. Tar jeg bilder så er det for å bytte ut bakgrunnsbildet og det er da av noe som betyr noe spesielt for meg.
Hermine Skrevet 4. mars 2007 #28 Skrevet 4. mars 2007 Bruker det sjelden, glemmer stort sett at det er der, + at digitalkameraet stort sett er med meg overalt Bilder som ligger på mobilen nå er bilder av vesla sin første skitur, + snømannen vi lagde på hyttetur
¤Tiili¤ Skrevet 4. mars 2007 #29 Skrevet 4. mars 2007 jeg bruker det en del, av barnet mitt, av den nyfødte tanteungen min nå i helga , på fest, osv..der jeg ikke har med meg digital kameraet
Fru Pigalopp Skrevet 5. mars 2007 #30 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har omtrent bare bilder av min sønn og av min mann på mobilen min. Bruker det til å se på når jeg føler meg litt mimrete av meg. Skulle egentlig lastet de ned til pc'n min, men har ingen driver til usb-ledningen til mob'n. MÅ vente til jeg får kjøpt et nytt sånt ledningssett. Det virker ikke å sende bildene via mms til andre mobiler eller e-mails, fordi mob'n er helt på tryne nå.
Sluagh Skrevet 6. mars 2007 #31 Skrevet 6. mars 2007 Brukes til så mangt, ser jeg noe jeg skal huske eller vise tar jeg bilde.
MsRP Skrevet 7. mars 2007 #32 Skrevet 7. mars 2007 Har bare en liten samling av bilder av folk jeg er glad i! Og litt sånne bilder som ikke egner seg til fremkalling, da...
Gjest -eline- Skrevet 7. mars 2007 #33 Skrevet 7. mars 2007 Jeg bruker det i hovedsak til å ta bilder av ting i hverdagen som kanskje kan være til inspirasjon for masteroppgaven min (når jeg ikke har med kamera), i tillegg så trekker jeg det fram på fest eller i sosiale lag dersom det passer. Tar helt greie bilder til slikt bruk.
Yme Skrevet 7. mars 2007 #34 Skrevet 7. mars 2007 Jeg tar nakenbilder av megselv med det, så poster jeg bildene på kvinneforum.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå