Gjest Vidvandre Skrevet 28. februar 2007 #21 Skrevet 28. februar 2007 Jeg er også ofte litt for opplagt dagen derpå. En gang drakk jeg litt masse sprit og vin litt for fort uten å ha spist noe dagen før, og kasta opp en del. Var ganske svimmel den natta, men dagen etterpå var jeg irriterende fin i formen, hehe.
Lillie Skrevet 1. mars 2007 #22 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Heldige dere som slipper fyllesyke! Jeg er ikke blant de heldige, dessverre. Etter at jeg fylte 30, er det blitt bare verre og verre. Det siste året har jeg drukket minimalt, jeg orker bare ikke fyllesyken dagen derpå (er så forbanna kjipt!) Jeg ender vel opp med å bli avholds etter hvert (men et og annet glass vin i ny og ne tar jeg fortsatt) Endret 1. mars 2007 av Lillie
Gjest Marillia Skrevet 1. mars 2007 #23 Skrevet 1. mars 2007 Må si som Lillie, etter fylte 30 ble det bare verre og verre. Tror jeg må være helt ute av trening, gitt
Grønt blad Skrevet 4. mars 2007 #24 Skrevet 4. mars 2007 Jeg blir heller aldri fyllesyk. Har riktignok en tendens til å spy litt når jeg får i meg alt for mye, men tror likevel det viktigste er at jeg alltid drikker minst 0,5 liter vann før jeg legger meg (selv om jeg blir litt småkvalm av det, trykker jeg i meg vannet). Vet ikke om burger/kebab hjelper, for det spiser jeg aldri. Men vann er genialt!
Knøttet Skrevet 4. mars 2007 #25 Skrevet 4. mars 2007 Jeg blir heller aldri fyllesyk! Dvs, jeg kan bli dårlig om jeg drikker for mye eller for fort, men jeg blir aldri dårlig dagen derpå :-D Til opplysning er jeg også vegetarianer, men aner ikke om det har noe å si, for jeg har vært vegetarianer helt siden jeg begynte å drikke og har aldri prøvd å drikke mens jeg har vært kjøtteter.
Gjest DyneTryne Skrevet 4. mars 2007 #26 Skrevet 4. mars 2007 Jeg er vegetarianer også, og jeg spyr som en hore dagen derpå
Gjest DyneTryne Skrevet 4. mars 2007 #28 Skrevet 4. mars 2007 Jeg tror ikke det, men det er visst den nye trenden her nede å si du er sulten som ei hore, fryser som ei hore osv. Tenkte jeg skulle følge den for å bli populær :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå