-frøya- Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hvor mange kalorier må man spise pr dag? Noen som vet? Jeg prøver å gå litt ned i vekt... Så i dag har jeg trent og forbrent ca 900 kalorier, hvor mye må jeg spise?
Prinsessepaien Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Tror du skal ha i deg ca 1500 kalorier på en dag, hvis du skal gå ned i vekt og hvis du skal holde vekta så er det vel rundt 2000... Men ikke supersikker på det her altså...
Malama Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Hvor mye du trenger avhenger av hvror mye du forbrenner. Spiser du mindre enn du forbrenne går du ned, spiser du mer går du opp. Men du har selvsagt forbrunnet mer enn 900 totalt i dag (jeg antar de 900 var treninga?) og det er totalten som må inngå i dette regnestykket... Normalt sett er dog ikke nøvndigvis kalloritelling på detaljnivå det som skal til for vektnedgang, men heller sunn forunft.
Søtnos Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 1500 hvis man skal gå ned. for å holde vekten vet jeg ikke! Orker ikke telle så mye kalorier jeg da.. Spiser lite og ofte og holder meg unna søtsaker, det virker kjempe bra på meg ihvertfall:)
-frøya- Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 De 900 var treningen ja.... Kommer nok ikke til å telle så mye, men vil bare se hvor mye jeg kan spise for de 1500 kaloriene...For enkelte dager er jeg dårlig med å spise,mens andre dager tror jeg at jeg spiser for mye....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå