Gå til innhold

Sladrehanker

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og munnhuggeri.

Diskuter gjerne temaet videre på generelt grunnlag.

Lea (moderator)

Skrevet
Når noen bryter reglene, er det vårt ansvar å fortelle om det. Å kalle noen for sladrehank, blir litt sånn "barnehagementalitet" i mine øyne.

Og i andres øyne er det denne sladringa som er rene barnehagementaliteten.

Jeg har aldri følt et personlig ansvar for å leke vaktmester, og kommer heller aldri til å gjøre det.

Må jeg jobbe her, for å ha en annen mening enn deg? Og hva du ser på som humor, er tydeligvis ikke samme som jeg anser som humor.

Sånn er det, alle har forskjellig humor, og hvem definerer hva som er god humor og hva som skal sladres om?

Heller tulleinnlegg enn folk som må slenge om seg med spysmileys og ekle kommentarer på seksualitet fordi "dette er et diskusjonsforum og man må få si hva man mener".  Særlig tåpelig synes jeg det er når de brukerne som oppfører seg dårlig i sexforumet er de samme som klager på tull i bryllupsforumet.

*Thumbsup*

Lea (moderator)

:ler:

Skrevet (endret)

Lea (moderator)

:roll:

Endret av Superma
Gjest Edel-Mari
Skrevet

herregud som folk klager her inne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Skrevet
Hu? Skjønner ikke problemet. Jeg rølper jo som bare faen her inne og opplever ingen problemer med det. Direkte morsomt er det til tider, i alle fall for meg :P

Samme her, føler jeg går på kanten her og der, men blir ik tuppa i ræva å sletta for det. Da må det ha vært ganske mange som har følt seg dårlige av samme pers asså...

Gjest DyneTryne
Skrevet

Julenissen må ha såret dere grundig også! :ler:

Skrevet

Nei, la oss alle være enige nå, slik at kvinneguiden ikke lenger er et debatt-forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...