Gå til innhold

Sladrehanker


Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild

:frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Nå er jeg så drita lei disse sladrehankene her på kg! "Hun sier ditt og hun skriver datt og huffameg det kan jo ikke være seriøst og det må slettes og huff og huff". Jeg syns faktisk kg er gjespende kjedelig nå og nå er enda en med humor kastet ut, nemlig tante Olm. Hvorfor skal alt være så seriøst hele tiden? Jeg bare spør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Borghild
:frustrert: Herrefreden`a?! Jobber du der eller? Og hvorfor svarte er det ikke lov å skrive noe med litt humor i? Hvorfor skal alt være dønn seriøst? Jeg snakker ikke om personangrep her, men bare litt god gammeldags humor! T.o.m seriøse innlegg med humoristisk undertone blir jo slettet jo! :frustrert::frustrert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt behøver ikke være seriøst, men alt behøver heller ikke være morsomt!

Det er ikke alle tråder som kler flåsete kommentarer, og det er dessverre en del mennesker som ikke har evnen til å vurdere om tråden de sprer "humor" i er av en slik karakter.

Jeg er i grunnen mest enig med Madammen, jeg. Jeg syns det er greit å gi beskjed når en tråd blir ødelagt av andres (såkalte) morsomheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderat Thor

Det ser ut til at den eneste måten å få litt liv her er å starte diskusjoner om hvor kjedelig det er. Bortsett fra dagbøker og ordleker, og de er jo kjempespennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hu? Skjønner ikke problemet. Jeg rølper jo som bare faen her inne og opplever ingen problemer med det. Direkte morsomt er det til tider, i alle fall for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill
:frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:  :frustrert:

Nå er jeg så drita lei disse sladrehankene her på kg! "Hun sier ditt og hun skriver datt og huffameg det kan jo ikke være seriøst og det må slettes og huff og huff". Jeg syns faktisk kg er gjespende kjedelig nå og nå er enda en med humor kastet ut, nemlig tante Olm. Hvorfor skal alt være så seriøst hele tiden? Jeg bare spør!

Ingen nyhet at jeg er enig med deg i dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu? Skjønner ikke problemet. Jeg rølper jo som bare faen her inne og opplever ingen problemer med det. Direkte morsomt er det til tider, i alle fall for meg :P

Det er fordi det går så lenge man er subtil - eller uklar - eller nesten troverdig. Personlig synes jeg det er lettere å forholde meg til eller overse noen som helt klart bare fjaser, enn noen som _nesten_ kan være seriøse. Men de første er vel lettest å luke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen bryter reglene, er det vårt ansvar å fortelle om det.

Det er kanskje meg det er noe galt med, men jeg har aldri følt at jeg hadde et ansvar for å skynde meg å angi noen. Jeg tror det er slik at man klager inn dem man ikke liker og de som er uenige.

Men noen kommende bruder er så seriøse og hormonelle at de ikke tåler at noen skriver morsomme innlegg om bryllup.

Så klages det, og brukeren slettes.

Noen burde kanskje ha en høyere toleranseterskel.

Er de like hysteriske i det virkelige liv, så finner jeg det rart at noen engang gadd å fri til dem i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Det er kanskje meg det er noe galt med, men jeg har aldri følt at jeg hadde et ansvar for å skynde meg å angi noen. Jeg tror det er slik at man klager inn dem man ikke liker og de som er uenige.

Men noen kommende bruder er så seriøse og hormonelle at de ikke tåler at noen skriver morsomme innlegg om bryllup.

Så klages det, og brukeren slettes.

Noen burde kanskje ha en høyere toleranseterskel.

Er de like hysteriske i det virkelige liv, så finner jeg det rart at noen engang gadd å fri til dem i utgangspunktet.

Må man ødelegge seriøse tråder, bare for å ha det litt morsomt? Nå snakker ikke jeg bare om bryllupsforumet, men også i de andre forumene. Og blir et innlegg redigert, så har brukeren brutt reglene her inne. En kan ikke bare klage på folk En ikke liker, når de følger reglene. Man kan heller ikke klage på noen, bare fordi de ikke har samme mening som en selv.

Men man kan klage på brukere som går over den magiske streken, og går til personangrep i stedet for å diskutere sak. Man kan også klage på en bruker som bare må "spre møkk" ( humor for noen), i samtlige tråder personen er inne i. At noen syns det er helt greit får så være, men når man prøver å diskutere noe som er viktig for en selv, er det ikke gøy når en bruker bare kommer med svada hele tiden.

Men har forstått at enkelte brukere her inne er i mot brudene, og mener at de tydeligvis skal tåle hva som helst også. Og gjør de ikke det, så er de humorløse.

Så personer som bare registrerer seg for å "spre møkk", må bare bli slettet for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ødelegge seriøse tråder, bare for å ha det litt morsomt? Nå snakker ikke jeg bare om bryllupsforumet, men også i de andre forumene. Og blir et innlegg redigert, så har brukeren brutt reglene her inne. En kan ikke bare klage på folk En ikke liker, når de følger reglene. Man kan heller ikke klage på noen, bare fordi de ikke har samme mening som en selv.

Men man kan klage på brukere som går over den magiske streken, og går til personangrep i stedet for å diskutere sak. Man kan også klage på en bruker som bare må "spre møkk" ( humor for noen), i samtlige tråder personen er inne i. At noen syns det er helt greit får så være, men når man prøver å diskutere noe som er viktig for en selv, er det ikke gøy når en bruker bare kommer med svada hele tiden.

Men har forstått at enkelte brukere her inne er i mot brudene, og mener at de tydeligvis skal tåle hva som helst også. Og gjør de ikke det, så er de humorløse.

Så personer som bare registrerer seg for å "spre møkk", må bare bli slettet for min del.

Jeg er selvsagt enig i at det blir forstyrrende om tulleprofiler går inn for å ødelegge seriøse tråder, og om profilen er opprettet kun for å gjøre livet surt for andre. Men var det tilfelle her?

Jeg vet ikke i hvor stor grad jeg får diskutere konkrete saker, men jeg gjør et forsøk: Jeg leste en tråd jeg tror til og med var STARTET av Tante Olm (ergo kunne jo folk bare holdt seg unna), der hun snakket om sitt eget forestående bryllup, og hvor flere bruder ble såret fordi de følte at de ikke kunne oppnå et like fantastisk bryllup som Tante Olm. Og dermed tok de det ut på henne,. de mente hun gjorde narr av deres anstrengelser (bare hårsåre og hysteriske kvinnfolk henger seg opp i slikt) og dermed ble hun klaget på.

Men jeg skjønner at man ikke skal spøke med brudestas, for dette er jaggu dødsens alvor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heller tulleinnlegg enn folk som må slenge om seg med spysmileys og ekle kommentarer på seksualitet fordi "dette er et diskusjonsforum og man må få si hva man mener". Særlig tåpelig synes jeg det er når de brukerne som oppfører seg dårlig i sexforumet er de samme som klager på tull i bryllupsforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å tolerere ett tulleinnlegg eller flere, men når noen oppretter en profil ene og alene i den hensikt å servere det reneste tøv og ha det morsomt på andres bekostning, synes jeg ikke det er morsomt lenger. Jeg synes ikke det er morsomt eller passende med "æsj", "fysj" og "perverst" kommentarer på seksualitet heller, bare så det er sagt. Det er selvfølgelig helt greit å ha meninger, men man er ikke forpliktet til alltid å gi uttrykk for dem selv om dette er et diskusjonsforum.

Jeg ser jo også at det er en hel del brukere som bruker mye tid og krefter på å syte og klage. Selv har jeg vært på KG til og fra i mange år. Av og til har forumet kjedet meg til døde, aktiviteten har vært heller laber, jeg har vært uenig i moderering etc. etc., men da har jeg bare holdt meg unna en periode. Enten har jeg vært på andre fora eller så har jeg rett og slett funnet på noe annet. Man kan rett og slett ikke forvente at et forum til en hver tid skal være slik man selv ønsker og spesielt ikke hvis man ikke ønsker å bidra med noen annet enn å sutre og klage! Akkurat som et samfunn IRL må et forum ha regler som ivaretar interessene til mange forskjellige brukere og det skal svært mye til, og er sannsynligvis umulig, at disse reglene oppleves som fullt ut tilfredsstillende for alle alltid. Akkurat som IRL, minner mye av det jeg ser mest om KMM, altså Kos Med Misnøye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter jeg bare på at noen skal starte en tråd med tittelen "Sytepaver, nå er jeg drita lei", hvoretter noen andre starter tråden "For lite takhøyde på KG!", som senere blir kommentert i tråden "Jævla syting, nå er jeg lei!", som fører til at noen synes at "KG er noe dritt" og som leder til at mange avregisterer seg i protest etter å ha skrevet eksplosive farvel-drittsekker-tråder.

*nynner Jan Teigen* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Moderat Thor
Nå venter jeg bare på at noen skal starte en tråd med tittelen "Sytepaver, nå er jeg drita lei", hvoretter noen andre starter tråden "For lite takhøyde på KG!", som senere blir kommentert i tråden "Jævla syting, nå er jeg lei!", som fører til at noen synes at "KG er noe dritt" og som leder til at mange avregisterer seg i protest etter å ha skrevet eksplosive farvel-drittsekker-tråder.

*nynner Jan Teigen*  ;)

Alt dette har skjedd allerede, men ikke at noen har nynnet Jan Teigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette har skjedd allerede, men ikke at noen har nynnet Jan Teigen.

Hey, man da tilføyde jeg denne evige runddansen noe nytt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ella Lamein

Det verste uansett er jo de som skriver tullete innlegg og mener det helt seriøst. Det er litt for mange av dem her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste uansett er jo de som skriver tullete innlegg og mener det helt seriøst. Det er litt for mange av dem her inne.

Enig, og jeg antar det går an å tolke dette vidt forskjellig. Det man i hvert fall lærer her inne er hvor totalt forskjellige fra en selv folk kan være - noen ganger er jo det veldig bra, andre ganger bare sukker jeg oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...