Gjest mata Skrevet 24. februar 2007 #1 Skrevet 24. februar 2007 En venninne var på besøk og jeg fikk en innsovningstablett av henne fordi jeg trenger å roe meg litt ned nå. Hvor lang tid tar det før den virker etter at jeg har tatt den? Jeg har noen si 20 minutter mens andre sier en time... så jeg vet ikke hva jeg skal tro på. Det er en innsovningstablett, en sort moderne type som jeg aldri har prøvd før...
Gjest Eidyia Skrevet 24. februar 2007 #2 Skrevet 24. februar 2007 Jeg tror det er sånn at man skal ta de fleste piller en stund før man skal legge seg, på Imovane og Zopiclon er det en halv time de sier. Men det varierer litt fra merke til merke, og også fra person til person.
Amalie_85 Skrevet 24. februar 2007 #3 Skrevet 24. februar 2007 Er for å roe kroppen, du kommer ikke til å sovne av den mest sannsynlig så lenge du ikke legger deg ned å lukker øynene. Men du kan bli døsing og føle deg sliten, som man ofte gjør når man er trøtt. Hvertfall sånn jeg fikk forklart det av legen min da det var aktuelt for meg, men jeg takka nei.
Gjest Sativa Skrevet 24. februar 2007 #4 Skrevet 24. februar 2007 Innsovningstabletter virker i løpet av et kvarter. Du skal ta tabletten og gå rett og legge deg. Venter du lenger avtar virkningen, og du får ei sove.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå