Gå til innhold

lysere hår?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann! Jeg har mørk blondt hår og ønsker meg en tone lysere hår uten å bleke det. Har hørt om en kamomille-shampo som lysner håret naturlig. Det jeg lurer på er om dette funker? Er det skadelig for håret? Får man kjøpt det på body shop og hva er prisen sånn cirka???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt en shampo/balsam som lysner håret. Den består bl.a.av kamomille. Den heter Sheer Blonde fra John Frieda, og den hjalp faktisk utrolig godt!! Jeg kjøpte den på H&M, men du får også kjøpt den på Vita. De har sikkert kamomille-shampoer på body shop også, hør med betjeningen der du. :briller:

Skrevet

Har ofte lurt på hvordan Sheer Blonde funker, blir det noe særlig lysere?

Har brukt Poly Blonde med alltid topp resultat, tror den het sølv blond den jeg liker best. Blir bra så lenge jeg bare farger etterveksten ikke hele håret.

Skrevet

Funket på meg. :D Håret mitt ble lysere av sheer blonde. Det avhenger jo selvfølgelig av at man bruker den regelmessing. Kan jo hende den virker inn på forskjellige måter fra hårtype til hårtype.

Poly blonde, er ikke det farge da?

Skrevet

Sheer blonde er egentlig en shampo som er laget til lyst hår. Den er tilpasset til hårstrukturen.

Skrevet

Nemlig. Og den inneholder kamomille som skal lysne håret (til en viss grad da,det er IKKE blekningsmiddel!!).:)

Finnes flere typer innen denne serien, tilpasset de ulike hårfargene. :wink:

Skrevet

bruker sheere blond (men ikke hver gang jeg dusjer- den lukter jo ikke godt) ...merker ikke noe til at stripene blir lysere jeg ... :(

Skrevet

Jeg vet at Body Shop har en shampo for blondt hår, tror den bare heter "Blonde". Jeg har imidlertid aldri prøvd den, ei heller kjenner jeg noen som har prøvd den... Men den finnes. :)

Skrevet

det fins en del midler som lysner håret bare en nyanse, hvis det er interessant.

Skrevet

Iiiik ... Jeg farget håret mitt svart i August i fjor, nå er det mørkeblondt. :lol: Skjønner ikke helt hvordan det gikk ... Er nok antagelig "butikk-sjampoen" som Milla ville kalt det ...

Skrevet

Det avhenger helt av hvor "lys" eller "blond" du er i utgangspunktet. Jeg er mellom blond og på meg virket det ikke.

Skrevet
Iiiik ... Jeg farget håret mitt svart i August i fjor, nå er det mørkeblondt. :lol: Skjønner ikke helt hvordan det gikk ... Er nok antagelig "butikk-sjampoen" som Milla ville kalt det ...

Fargen falmer jo da etter en stund. så det er nok ikke unormalt at det blir mindre svart på så mange måneder.

Og dersom man striper lyse striper om sommeren så vil disse gulne i solen ...så derfor bruker jeg ikke penger på det da ..*ler*...tar de en stund før eller etter sommeren...

Skrevet

Som sagt, kan hende at forskjellige hårtyper reagerer forskjellig på typer hårprodukter. Denne funka ihvertfall på meg, så det er jo verdt et forsøk å prøve. Lukter ikke så godt nei, men de ganger jeg bruker den, så har jeg u hårkur med god lukt etterpå. Blir så god lukt atte :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...