Gå til innhold

Gave, maurakvarium?


mariaol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde nok blitt mer oppgitt enn glad for en slik gave, men jeg liker ikke maur spesielt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke noe om dette produktet, dessverre. Er hun glad i maur og interessert i den type ting er det sikkert en fin gave, men det er kanskje litt spesielt hvis hun ikke har uttrykt noe ønske om noe slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke typen til å gå ut og plukke noen maur for å ta de med inn og putte de i en boks, synes egentlig ikke noe om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pia 30.08.08

Synes det så morsomt ut jeg da :) Helt min type humor-gave! Kjempegøy å se hvordan kolonien jobber, og lærerikt og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sånn! Kjøpte den selv, men hadde vel synes det kunne vært artig å få i gave. Litt vanskelig å holde liv i dem, men maurene bygget ganger og var veldig flittig, artig å se på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
En hamster med trimmejul er gaven til b-mennesker... (men jeg er i mot å gi dyr i gaver...

Liten avsporing...

Imot å gi dyr i gaver? Tenker du på maurene da? eller hamsteret?

For maurene er ikke oppi der når du får det altså! Dem må man finne selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Det er ikke tull med maurakvarium!

Jeg hadde ikke likt det da jeg har "skrekk" for småkryp!

Når du gir bort noe sånt bør du vite på forhånd om vedkommende ikke har fobi for småkryp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror ikke jeg ville likt å fått noe sånt, etter å ha bodd i en leilighet hvor d kom stadig inn maur, så har jeg fått nok av de krypa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...