Gå til innhold

Har dere tips om kul DJ/Band/Underholdning i Bergen?

Anbefalte innlegg

Gjest Puff the magic dragon
Skrevet

Vi skal ha stor bryllupsfest og trenger tips om en kul dj, et bra band eller noen gode underholdere (performancekunstnere, artister, standupkomikere) som kan showe litt! Festen er i Bergen. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Puff the magic dragon
Skrevet

Jeg prøver igjen... Er det noen av dere som har tips i Bergen?? :)

Skrevet

hmm.. jeg håpet også på noe herifra... Skal også ha fest i Bergen...

Men jeg vet ikke hva du synes om mannskor, men Mannskoret Arme Riddere, som er studenter fra UiB er skikkelig flinke. De tar på seg diverse oppdrag og synger det meste. Mye egenkomponert og noe mer seriøst. Får de god tid så kan de skrive tekst til spesielle anledninger og til utvalgte melodier. Og om du ikke har hørt de og mener korsang er kjedelig, så kan du jo ta deg en tur på Stragiotti på mandagskvelden. Da samles de og Sirenene og tar gjerne en sang elle ti i løpet av de sene nattetimer.

Her er linken : http://armeriddere.uib.no//

Vet ikke om det er noe du kunne likt. Vi skal i alle fall bruke de, men det er fordi mannen min synger der, jeg synger i sirenene og alle medlemmene er inviterte i bryllup... :oops:

Ellers så vet jeg ikke om noe... Sorry!

Klem Magnhild

Gjest Lottemor
Skrevet

det er en kaller seg for Ole-Brum han er dj i Bergen....ellers så vet jeg at om du ringer til ovenpå eller andre uteplasser så kan du leie deres dj for kvelden.....

Roy- Petter er hoved person for DJ vest kansje de kan vere aktuelle ?

De skal ha kontor ved netcom høyblokken ved carl konws gate på laksevåg......

Håper dette er til hjelp :)

Skrevet

Du kan se i Gule Sider under 'artister og artistformidling', under 'dansemusikk', 'musikere og sangere' eller 'underholdningsbyråer'. Sjekk også ut Stand Up Norge sine nettsider.

Det er selvfølgelig dyrt å leie gode artister, men artistbyråene gjør deg i alle fall klokere på nivået. Til lykke på den store dagen.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Kan faktisk høre med Radio 1, jeg hørte en som sa han hadde gjort det og fått en hel del gode kontakter.

WildThing

"om alle danset, ville verden gå ut av bane da?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...