Metis Skrevet 23. februar 2007 #1 Skrevet 23. februar 2007 Jeg er avhengig av sukker! Har kuttet kraftig ned på søtsaker, men får i meg mye sukker til de ulike typene med frokostblanding jeg bare må ha to ganger hver dag...Jeg har prøvd å erstatte med lettsyltetøy eller frukt, men sorra mac, funker ikke! Får man tak i sukkererstatning i alle dagligvareforretninger? Og hva heter de/hvilket merke?
Gjest Huldali Skrevet 23. februar 2007 #2 Skrevet 23. februar 2007 Tenker du på kunstig sukker som du kan ha i mat osv? De har "pulver" søtningsstoff i matbutikken, syns Candrel sin er best. Kan brukes til det meste! Ellers selger de noe på apoteket også, men det er nok dyrer.
Metis Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 nja....vet ikke helt hva jeg tenkte på. Tror det er søtningsstoff jeg tenkte på ja. Er dette samme prinsippet som suketter? Bare i pulverform?
Lilith Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 Jepp, Canderel er som suketter i pulverform. Natreen er også et slikt produkt. Funker fint på feks frokostblanding
Metis Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2007 Takk for svar! Har notert det på handlelisten.
Cappuccino Skrevet 24. februar 2007 #6 Skrevet 24. februar 2007 Splenda kan også brukes. Jeg synes den smaker godt, men har ikke prøvd canderel.
Brunhilde Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Splenda kan også brukes. Jeg synes den smaker godt, men har ikke prøvd canderel. ← Jeg bruker også Splenda hvis jeg må søte noe, men prøver å ikke bruke for mye, nettopp for å venne meg av med at ting skal smake søtt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå