Gå til innhold

Paris! Hvordan komme seg fra flyplass


*Shira*

Anbefalte innlegg

Prøver å finne ut hvordan jeg skal komme meg til Disneyland Paris Resort fra Aéroport Charles de Gaulle. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

På websiden står det:

There are two ways to get to Disneyland Resort Paris from the Roissy/Charles-de-Gaulle or Orly airport:

·  By VEA shuttle service: The shuttle bus brings you directly to Disneyland® Resort Paris from the Roissy/Charles-de-Gaulle or Orly airport, 7 days a week.

Se også http://www.disneylandparis.co.uk/faq/index.xhtml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta taxi!

Charles de Gaulle er verdens verste flyplass å orientere seg på. Jeg ga iallefall opp å finne buss/tog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja, Prinsessen har et poeng. Det var ganske mye styr da jeg skulle ta tog inn til Paris ifjor. Vi måtte ta heis, egen shuttlebus til en byggning som viste seg å være togstasjonen (selv om det ikke så sånn ut) og deretter var det styr med å kjøpe billetter. Men vi skal ikke skremme deg....det finnes mange som går rundt for å hjelpe folk med å finne frem. Så du får bare spør om noen kan fortelle deg hvor bussen går fra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan fransk er det sikkert ikke så vanskelig å orientere seg. Min engelsk gadd ingen å bry seg med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi landet der, og skulle til Disneyland området. Vi hadde ingen problemer med å finne bussen - vi hadde nummeret på utgangen vi måtte finne for å finne bussen - husker ikke om det var fordi vi hadde forhåndsbestilt billetter til bussen, men det kan jo i såfall dere også gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...