Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er utolig overrasket over hvor mye en slik liten endring faktisk kan gjøre. Startet med å erstatte alle brødmåltidene mine med knekkebrød(100 % fullkorn) for et par uker siden. Det vil si frokost, lunsj og kveldsmat.(noen ganger som tilbehør til middag også) Trenger sikkert ikke å gå ned, men har likevel gått ned et par kilo. 60 kilo, (175 høy) og kommer meg nå inn i to år gamle bukser! Juhu. :D

Anbefales!

Endret av Merenwen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det samme (begynte for kanskje en måned siden), men det eneste jeg merker er at jeg blir raskere sulten. Før greide jeg meg fint fra frokost til lunsj uten at sulten tok overhånd, men ikke nå lenger=/ Så blir kanskje brødskiva på meg igjen ja, hvertfall til frokost og lunsj... :sur: Er så lei av det møkkabrødet også, knekkebrød smaker bedre...

Gjest Kristin_
Skrevet

Spiser du grovt nok knekkebrød da, eller lyse? Om man spiser veldig grovt knekkebrød eller veldig grovt brød er i grunnen det samme, og det blir mest en smakssak. Det går vel ca 2 knekkebrød på 1 skive rent kalorimessig, så man må vel kompensere en del om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Klart jeg spiser grovt knekkebrød, såpass har jeg skjønt...=) Og jeg har merket at det går en del knekkebrød per skive ja. Når man er vant til 4 brødskiver i lunsjen blir det plutselig litt tidkrevende å erstatte dette med enda flere knekkebrød for å skulle greie å holde seg til middag, derfor jeg begynner å gi opp, hvertfall i hverdagene når lunsjen ikke er så fleksibel..=P

Skrevet

jeg byttet ut brød med knekkebrød for ca 2 mnd siden, og jeg blir også innmari fortere sulten av knekkebrød, så det har blitt ca 2 knekkebrød hver 2-3 time og da vet jeg ikke om det fungerer så veldig mye bedre, i tillegg begynner jeg og drømme og fantasere om brød... Men kanskje jeg skulle spise mere frukt ved siden av også, så vil det kanskje bli bedre.... Eller egg.... Hmmm...

Skrevet

Jeg har alltid spist mest knekkebrød for jeg liker det best, men i det siste har jeg merket at jeg blir fort sulten igjen hvis jeg spiser 2 knekkebrød til lunsj. Da blir jeg altfor sulten fram mot middag, så derfor har jeg begynt med en brødskive og et knekkebrød til lunsj. Men nå er heller ikke formålet mitt å gå ned i vekt, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...