Gå til innhold

Plutselig var det min tur!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker USA, trives veldig godt der - er veldig interessert i å få høre hvordan, siden jeg umiddelbart må prøve å få til det samme :)

NYC er fantastisk; glem Wien, Venezia og Praha - New York er tidenes mest romantiske by. Meg og min kjære og en mist green 1975 Cadillac Eldorado Biarritz convertible, opp langs 52nd og vestover - min egen lille drøm

...hehe, og når skulle JEG få vite om dette? *se forundret på* Trodde vi var enig om en "Elvis" i Las Vegas, jeg :briller:

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Tusen takk Sussi.

Birthe: diskuter Elvis og Las Vegas ett annet sted.

Milla

Skrevet
Tusen takk Sussi.

Birthe: diskuter Elvis og Las Vegas ett annet sted.

Milla

Beklager, det skulle ikke bli diskusjon. Det har det heller ikke blitt, ikke inne på din tråd om ditt giftemål.

Jaja, du får kose deg med din kjære på dagen!

Lykke til og gratulerer så mye!

Gjest Solgløtt
Skrevet

Gratulerer så mye Milla, og lykke til. Er gjest her nå, men var "før om verda" fast bruker, under nicket Solgløtt.

Ønsker deg og din heldige tilkommende lykke til. Det er superdeilig å gifte seg!

Stor klem fra Solgløtt.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Med så mye dritt som foregår rundt i Forumet nå så er det godt og stikke innom her litt.

:hjerte:

Milla

Skrevet

Gratulerer masse -håper du får en uforglemmelig fantastisk dag :P

Skrevet

Gratulerer så mye, Milla!!

Lykke til med planleggingen, og jakten på drømmekjolen!

Vi gifter oss forresten på samme dag.

Skrevet

Gratulerer så masse Milla!

Lykke til med forlovelsen, den store dagen og fremtiden!

Skrevet

En stor gratulasjon fra meg også! :) Det må være en deilig følelse å vite at du slipper å organisere mesteparten av det praktiske, slik at du utelukkende kan konsentrere deg om å glede deg (og å gjøre deg selv fin til den store dagen).

Vil det være mange som reiser over fra Norge i anledning bryllupet?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Gratulerer masse -håper du får en uforglemmelig fantastisk dag :P

Slettet

Milla

Skrevet

GRATULERER SÅ MASSE MILLA!!!

Håper virkelig at du får en fantastisk dag! Jeg er sikker på at det blir stilfult med den smaken du har...

Blir det noe dagbok vi kan følge med i eller??

Klem fra Magnhild :vinke:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
GRATULERER SÅ MASSE MILLA!!!

Håper virkelig at du får en fantastisk dag! Jeg er sikker på at det blir stilfult med den smaken du har...  

Blir det noe dagbok vi kan følge med i eller??

Klem fra Magnhild  :vinke:

Dagboken kommer i løpet av kvelden hvis alt går etter planen.

Milla

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Vil det være mange som reiser over fra Norge i anledning bryllupet?

Vi blir nok en 6-7 stykker, følg med i dagboken som jeg skal opprette, der kan du lese alt sånt.

Milla

Skrevet

Å! Gratulerer så masse, da.....Så først nå hva denne tråden dreide seg om! :D Det var veldig hyggelig!

Skrevet

Slutter meg til gratulasjonene! Så hyggelig :-)

Skjønner godt at han fridde på tlf jeg, dere er jo på hvert deres kontinent, så hva skal han gjøre?? Sende mail??!!?

Gjest Hannah (ikke logget inn)
Skrevet

Hei Milla,

Forst vil jeg gratulere deg en masse med baade forlovelsen og valg av sted. NYC er en kjempe fin by, baade og gifte seg i og aa bo.

Det hores ut som om din forlovede har ordnet alt, men jeg ville bare gjore deg obs. paa at du ikke kan faa tilsendt papirene som du maa underskrive for aa faa en saa kalt "marriage license". Det kreves faktisk at du moter opp personlig begge to - men det er ikke ett problem. Du maa bare huske paa og skaffe deg "the marriage license" minst dagen for, og saa tror jeg den er gyldig i minst 30 dager. Det spiller ingen rolle hvor du gifter deg - det er ett offentlig kontor i Manhatten som skriver ut disse "marriage license", og denne trenger du om du gifter deg i kirken eller i en have eller ett gatehjorne. Legger ved en link til kontoret om du skulle vaere interessert

http://www.nyc.gov/html/doris/html/faq.html#Wed_in_NYC

Lykke til og kos deg en masse mens du er der/her (bor selv i NYC)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...