Gå til innhold

Plutselig var det min tur!


Fremhevede innlegg

Skrevet
Kan ikke velge en annen designer enn Vera Wang, som den amerikanske jenta jeg er

Vera Wang! Jammen en godt valg. Jeg har lest MAAAANGE brudeblader ...

(fra lenge før jeg ble forlovet, til og med mens jeg var single. Patetisk? Nei, da... :briller: )

...og Vera Wang har alltid mange fine. Selv har jeg ikke funnet en kjole jeg vil ha i brudesalongene her, Trondheim og Oslo, så jeg får sydd en. Det blir også fint :kgblunk: Vel, nok om meg, dette er din tråd

loolaa

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Vera Wang! Jammen en godt valg.

Jeg er veldig overrasket over at så få kjenner til Vera Wang kolleksjonene, har inntrykk av at de fleste på KG gjerne bruker de samme merkene og aldri har hørt om VW.

Milla

Skrevet

Gratulerer så masse Milla :)

Det var nok en kjempekjekk telefonsamtale ja :)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Det var nok en kjempekjekk telefonsamtale ja :)

Det var kjempesøtt, jeg lå i sengen min og hørte musikk på minidisc'en da telefonen ringte. Og jeg begynte ikke å gråte før jeg hadde lagt på... (stolt).

Milla

Skrevet

Og jeg begynte ikke å gråte før jeg hadde lagt på... (stolt).

Ja det hadde garantert ikke jeg klart, det er helt sikkert :)

Skrevet

Gratulerer! Så hyggelig og romantisk, synes jeg!

Skrevet

Gratulerer så mye, Milla! :D

Tviler ikke et sekund på at det blir et stilig bryllup og at du blir en vakker brud!

Gleder meg til å lese mer om planene!

Klem fra LineA

Skrevet

Gratulerer så mye da! Alltid moro når noen skal gifte seg :D Lykke til.

Skrevet

Jeg ønsker dere også til lykke, og jeg er helt sikker på at det føltes romantisk å bli fridd til pr telefon.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg ønsker dere også til lykke, og jeg er helt sikker på at det føltes romantisk å bli fridd til pr telefon.

Jeg syntes det var kjemperomantisk :-)

Milla

Skrevet

Gratulerer, Milla!

Selv jeg har hørt om VW. Mest sannsynlig ved en tilfeldighet, men dog.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Selv jeg har hørt om VW. Mest sannsynlig ved en tilfeldighet, men dog.

Vera Wang har designet mange kjendis-bruder men det er ikke grunnen til at jeg har valgt henne- jeg skal ha en enkel kjole men vil ha VW ganske enkelt fordi hun er den beste- ikke fordi Victoria Beckham brukte VW kjole.

Milla

Skrevet

...og hvor lenge er det dere har vært fra hverandre?

Morsomt hvordan alt hele tiden skjer, men samtidig ikke skjer med deg, Milla.

Håper dere blir lykkelig sammen!

Hilsen Birthe :)

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
...og hvor lenge er det dere har vært fra hverandre?

Han dro nå i Januar og er ikke tilbake i Norge før Jan/Feb 2004.

Milla

Skrevet

Gratulerer Milla (og til din kommende ektemann) :P

Jennifer

(ble nyskjerrig når jeg så at du hadde fått ny signatur :blunke: )

Skrevet

Gratulerer Milla....

Og lykke til i jakten på brudekjolen...

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...