Loolaa Skrevet 23. februar 2003 #41 Skrevet 23. februar 2003 Kan ikke velge en annen designer enn Vera Wang, som den amerikanske jenta jeg er Vera Wang! Jammen en godt valg. Jeg har lest MAAAANGE brudeblader ... (fra lenge før jeg ble forlovet, til og med mens jeg var single. Patetisk? Nei, da... ) ...og Vera Wang har alltid mange fine. Selv har jeg ikke funnet en kjole jeg vil ha i brudesalongene her, Trondheim og Oslo, så jeg får sydd en. Det blir også fint :kgblunk: Vel, nok om meg, dette er din tråd loolaa
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #43 Skrevet 23. februar 2003 Vera Wang! Jammen en godt valg. Jeg er veldig overrasket over at så få kjenner til Vera Wang kolleksjonene, har inntrykk av at de fleste på KG gjerne bruker de samme merkene og aldri har hørt om VW. Milla
Marianne Skrevet 23. februar 2003 #44 Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer så masse Milla Det var nok en kjempekjekk telefonsamtale ja
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #45 Skrevet 23. februar 2003 Det var nok en kjempekjekk telefonsamtale ja Det var kjempesøtt, jeg lå i sengen min og hørte musikk på minidisc'en da telefonen ringte. Og jeg begynte ikke å gråte før jeg hadde lagt på... (stolt). Milla
Marianne Skrevet 23. februar 2003 #46 Skrevet 23. februar 2003 Og jeg begynte ikke å gråte før jeg hadde lagt på... (stolt). Ja det hadde garantert ikke jeg klart, det er helt sikkert
Piglet Skrevet 23. februar 2003 #47 Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer! Så hyggelig og romantisk, synes jeg!
LineA Skrevet 23. februar 2003 #48 Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer så mye, Milla! :D Tviler ikke et sekund på at det blir et stilig bryllup og at du blir en vakker brud! Gleder meg til å lese mer om planene! Klem fra LineA
Eowyn Skrevet 23. februar 2003 #49 Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer så mye da! Alltid moro når noen skal gifte seg :D Lykke til.
August Skrevet 23. februar 2003 #50 Skrevet 23. februar 2003 Jeg ønsker dere også til lykke, og jeg er helt sikker på at det føltes romantisk å bli fridd til pr telefon.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #51 Skrevet 23. februar 2003 Jeg ønsker dere også til lykke, og jeg er helt sikker på at det føltes romantisk å bli fridd til pr telefon. Jeg syntes det var kjemperomantisk :-) Milla
Gjest sandix Skrevet 23. februar 2003 #52 Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer, Milla! Selv jeg har hørt om VW. Mest sannsynlig ved en tilfeldighet, men dog.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #53 Skrevet 23. februar 2003 Selv jeg har hørt om VW. Mest sannsynlig ved en tilfeldighet, men dog. Vera Wang har designet mange kjendis-bruder men det er ikke grunnen til at jeg har valgt henne- jeg skal ha en enkel kjole men vil ha VW ganske enkelt fordi hun er den beste- ikke fordi Victoria Beckham brukte VW kjole. Milla
Gjest Nivvy Skrevet 23. februar 2003 #56 Skrevet 23. februar 2003 ...og hvor lenge er det dere har vært fra hverandre? Morsomt hvordan alt hele tiden skjer, men samtidig ikke skjer med deg, Milla. Håper dere blir lykkelig sammen! Hilsen Birthe
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. februar 2003 #58 Skrevet 23. februar 2003 ...og hvor lenge er det dere har vært fra hverandre? Han dro nå i Januar og er ikke tilbake i Norge før Jan/Feb 2004. Milla
Malou Skrevet 23. februar 2003 #59 Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer Milla (og til din kommende ektemann) Jennifer (ble nyskjerrig når jeg så at du hadde fått ny signatur :blunke: )
Chiquita Skrevet 23. februar 2003 #60 Skrevet 23. februar 2003 Gratulerer Milla.... Og lykke til i jakten på brudekjolen... *klem*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå