helludu Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Heisan! Noen som har hatt bryllupsnatten sin her? Er litt nysgjerrig på hvordan rommene etc er? Fant ikke så mange bilder etc på sidene deres :o) Lurer også på Hotel Victoria i Stavanger
helludu Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. februar 2007 Ingen som har hatt bryllupsnatten sin i Stavanger? hehe..
helludu Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 Prøver å puffe denne litt oppover igjen på lista jeg
thei Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 d hadde vi!!!! hadde bestemt d når de begynte å bygge!! suiten ligger i 20 etasje ant øverst med vinduer ut mot verden!! du kommer inn i ei lita stue med tv,bar bord og stoler, soverommet er innføre og bad med vanlig badekar innføre der igjen. Rommet var såomså men høyden å ikke minst frokosten var helt nydelig!!!!!!! Hadde en fin fin opplevelse der vi jaffal!!! kostet da 2000 kr siden det var bryllup og 3500 hvis ikke......
helludu Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2007 Noen flere som har bryllupsnatten sin i Stavanger?
*Bringebær* Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Vi hadde festen og bryllupsnatten på Sola Strand Hotell. Nydelig sted, flott rom, deilig frokost. Anbefales virkelig, selv om det ligger litt utenfor Stavanger
Mirabella83 Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Jeg og kjæresten min skal til Stavanger i morgen og da har vi bestilt overnatting på Rica Forum. Vi skal ikke ha suite da, men vi kan jo "prøvekjøre" resten av hotellet likevel. Jeg har spist middag på Ricas "stjernehotell" både i Trondheim og Molde og maten var helt fantastisk på begge hotellene. Frokosten på Rica Nidelven i Trheim har jo fått pris for frokosten sin også. Jeg har bare positive opplevelser med Rica.
helludu Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2007 Høres lovendes ut. Kom gjenre med et referat over hotellet etter helgen Så får jeg litt inside info, over hva vi kan vente oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå