Kosejente Skrevet 23. februar 2003 #1 Skrevet 23. februar 2003 Når jeg redigerer en avatar..er det da mulig å få bort den hvite firkanten rundt avataren..?? Og hvordan gjør jeg det i tilfelle..?
Gjest Lea Skrevet 23. februar 2003 #2 Skrevet 23. februar 2003 Gå inn på denne linken: http://www.gifworks.com/index.html Last opp avataren din og du kan valge bakgrunnsfarge. Du kan få den transparent også. Husker ikke heeelt hvordan du gjør det, men det er bare å klikke litt rundt, så er det nok ikke noe stort problem.
Melian Skrevet 23. februar 2003 #3 Skrevet 23. februar 2003 Det kommer vel litt an på hva slags bildebehandlingsprogram man har. Men du kan jo som regel finne ut ved å bruke hjelpfunksjonen i et slikt program. Da må du f.eks. bruke søkeord transparent og gif.
Pearl Skrevet 25. februar 2003 #4 Skrevet 25. februar 2003 Hei på dere. Det bildet som er under navnet er det dere kaller avatar?? Hvordan kan jeg få meg et slikt et, og hvor kan jeg finne de forskjellige bildene?? Det hadde vært fint om noen kunne forklare meg nøyaktig, er ikke så stiv i slike ting ennå.
ivanka Skrevet 25. februar 2003 #5 Skrevet 25. februar 2003 når du er innlogget, klikker du på lenken 'profil' som står oppe med de andre øverst i skjermbildet. da kommer du til et slags skjema, og nederst (mener jeg å huske) på skjemaet kan du ordne med avatar.
Pearl Skrevet 25. februar 2003 #6 Skrevet 25. februar 2003 Tusen takk Ivanka. Som du ser var jeg kjapt inne og prøvde meg, men hvor kan jeg hente andre litt mer spennende avatarer enn de standard som ligge her inne?? Jeg synes det er flott med tegninger, skuespillere, osv. Takker for svar alle??
kristiane Skrevet 25. februar 2003 #7 Skrevet 25. februar 2003 jeg har sittet og knotet med det selv, du finner et bilde som du har på maskinen eller du finner på nettet, høyreklikker og lagre som, så legger du det en plass du vet du finner det, åpner et bildebehandlingspr. og endrer størrelsen(det må ikke være mer enn 80x80 pix) det finnes sikkert en lettere metode, men jeg liker nå og gjøre det den vanskelige!!! lykke til :D
Milo Minderbinder Skrevet 25. februar 2003 #8 Skrevet 25. februar 2003 og min avatar, når den viser sitt fulle potensiale, danser litt rundt, mens den frekt viser stumpen.....jeg ler meg bulkete av den. Men...desverre har originalen en filstørrelse på bittelitt over 20 kb, mot tillatt størrelse på 6kb. Undres om det lar seg gjøre å søke om dispensasjon fra regelen om maksimum 6 kb, siden jeg er kjekk, høy og vakker?? Milo
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2003 #9 Skrevet 25. februar 2003 Kan du ikke bare krympe den litt og redusere fargene litt da Milo?
Milo Minderbinder Skrevet 25. februar 2003 #10 Skrevet 25. februar 2003 fikk det ikke til, jeg men det lille bildet jeg har er jo kult, da........... Milo
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2003 #11 Skrevet 25. februar 2003 http://www.gifworks.com/index.html Har du prøvd å redigere her?
Crazee Skrevet 25. februar 2003 #12 Skrevet 25. februar 2003 fikk det ikke til, jeg men det lille bildet jeg har er jo kult, da........... Milo Om du ikkje får det til, så kunne det vore artig å prøva, synest eg... Sånn om du tek sjansen på å senda meg ein mail, altså. (Eg lovar å ikkje bite. Hardt.)
Pearl Skrevet 26. februar 2003 #14 Skrevet 26. februar 2003 Hei igjen . Hvor finner jeg avatarer som bare er 6kb?? Hvor kan jeg hente bilder av skuespillere, musikere osv?? Hva kan jeg gjøre med avatarene som er større enn 6 kb for å kunne bruke dem?? Takknemlig for svar :D
Pearl Skrevet 26. februar 2003 #15 Skrevet 26. februar 2003 Hei Har funnet et bilde og har lagret det på word, men det er tydeligvis større en 6 kb, vet ikke hvordan jeg skal finne ut hvor stort det er?? Jeg har prøvd å minske det i størrelse men det hjelper heller ikke. Kjenner jeg begynner å bli irritert :x på meg selv at jeg er en slik idiot i data. Setter veldig pris på om noen kan hjelpe meg, det er så kjedelig å ikke ha en avatar.
kristiane Skrevet 26. februar 2003 #16 Skrevet 26. februar 2003 Hei! jeg måtte redigere det i et bildebehandlingsprogram, dette høres sikkert litt dumt ut, men plutselig fik jeg det til. du kan høyreklikke på bilde og på egenskaper kan du se hvor stortlite bilde bleer, jeg måtte forminske bildet, så jeg tok en sjanse. L ykke til.
Pearl Skrevet 27. februar 2003 #17 Skrevet 27. februar 2003 JEG FIKK DET TIL. TUSEN TAKK ALLE SAMMEN. :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå