Gjest Shayla Skrevet 23. februar 2007 #21 Skrevet 23. februar 2007 Jeg ville gått for nr 2, og tappesert en vegg, den som senge står på. Så ville jeg malt resten i en farge som passet. Du får god nok hjelp til dette i en maler butikk.. Det blir for mye å ha alle veggene i noen av tapetene.. Jeg ville også behold de hvite møblene for at det ikke skulle bli for mørkt og tungt. Tror det kan bli utrolig kult om du ikke overdriver...
Deidre Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #22 Skrevet 24. februar 2007 Utgifter til interiørarkitekt kan du spare deg. Velg hvit med litt brekk - Refleksjon vil sikkert bli fint. Det er ikke verre enn å prøve seg litt frem. Og sorte møbler vil uansett se bra ut. ← Kostnader er ikke et tema, så der står jeg fritt. Jeg har brukt interiørarkitekt tidligere, og det er virkelig verd pengene. Vi skal ha håndverkere til å utføre arbeidet, og de vil nok ha alt klart på forhånd, slik at de slipper å forholde seg til prøving og feiling.
Deidre Skrevet 24. februar 2007 Forfatter #23 Skrevet 24. februar 2007 Forslag 1: Velg ut tapeten fra Osborne på en eller to vegger, og mal de resterende veggene i en dus gråfarge som du henter ut fra tapeten. Behold de hvite møblene. Jeg synes dette er den mest feminine tapeten, så her kan du kanskje tenke litt feminint i forhold til farge og kvalitet på tekstilene, bruke gammeldagse bilderammer og speil osv. Forslag 2: Velg tapeten fra dg på den veggen senga står slik at den gjør et skikkelig statement selv om den er på "bare" en vegg. Denne føles for meg som en mye "modigere" tapet som tåler litt mer sex og farge; aubergine, rød, sort, rosa, tyngre tekstiler, store rammer og speil osv. Ville beholdt de hvite møblene her også, men hatt et sengeteppe i f.eks aubergine med to store puter i hvitt og mindre puter som passet sengeteppet. Du ka også male de resterende veggene hvite, men ta igjen det sorte i farge på rammer på bilder og speil. Evt. ramme inn tapeten og henge opp på den andre hele veggen. En idè er å lage seg en liten kollage med tapetprøver, fargeprøver, tekstilprøver, bilde av møblene dine osv. Da er det lettere å se helheten. Husk også å tenke på lyset siden det er mange store vindusflater. ← Jammen har du mange gode og kreative forslag! Arbeider du som interiørarkitekt?
Tiger Skrevet 26. februar 2007 #24 Skrevet 26. februar 2007 Jammen har du mange gode og kreative forslag! Arbeider du som interiørarkitekt? Tusen takk :bukke: Jeg er en yrkesskadet maler på jakt etter en ny karriere. Interiørkonsulent er et av alternativene (interiørarkitekt vil ta for lang tid). :rosasmil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå