Gå til innhold

Nå har jeg gjort det!

Anbefalte innlegg

Gjest *Perser*
Skrevet

Jepp det har jeg, klarte ikke motstå fristelsen, men jeg angrer ikke!

nå har jeg kjøpt meg enda en kjole, den er bare så lekker icon_smile.gif gleder meg til å få den!

slik ser kjolen ut

jepp da er det bare å vente å se hva tid jeg får den så når jeg har fått den så selger jeg den første kjolen jeg kjøpte med tiara og sløret icon_smile.gif

åååhhh jeg gleder meg så icon_smile.gif

jeg er så glad at jeg klarer ikke å sitte i ro, vil hoppe opp og ned, vet ikke om jeg skal le eller gråte (gledes tårer da icon_wink.gif )

oi oi, dette er spennede icon_smile.gif

stor klem fra kjempe glad

*Perser*

1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-03-27 18:11 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ny kjole da! Selv om den andre også var fin icon_smile.gif Når man ser drømmekjolem så vil man heller ikke ha noen andre.

Så du må slutte å titte etter fler kjoler nå, hvis ikke blir det veldig dyrt for deg icon_biggrin.gif

Håper du får solgt den andre kjolen din fort da! Lykketil!

12

Gjest *Perser*
Skrevet

icon_biggrin.gif *leeeer* nei da jeg skal nok ikke kjøpe flere kjoler icon_biggrin.gif

jeg er 120% sikker på nå at det er denne jeg vil ha icon_smile.gif

+ jeg må jo vinne kokurransen *leeeer* altså mellom meg og søstra mi, hehe ( det var spøk da)

stor klem12

Skrevet

Den var jo enda flottere icon_wink.gif

Hva betalte du for denne da?12

Skrevet

Du er sprø du *perser*! icon_wink.gif

Men kjolen var jo helt nydelig!

Hva gjør du med den gamle?12

Gjest *Perser*
Skrevet

heia

jeg vet ikke enda! men jeg skal ha den uannset, nå har jeg sagt til brudesallongen at jeg vil ha den! jeg gleder meg icon_smile.gif

takk takk for du synes også den er fin jeg synes det også icon_smile.gificon_smile.gif

stor klem 12

Gjest *Perser*
Skrevet

anni, jeg vet ikke om jeg er sprø, men jeg håper at dere har lært av meg nå, at ikke se på flere kjoler etter dere har kjøpt kjole *leeeer*

nei da, jeg synes det er viktig at man velger den riktige kjolen, jeg vil når jeg tenker tilbake på bryllupet at jeg skal ikke angre på hvorfor jeg ikke valgte en annen kjole da jeg hadde sjansen!

er det ikke meninga at vi skal bare gifte oss en gang i livet? da er det vel lov å være veldig fin og fornøyd med seg selv, eller?!

jeg gleder meg nå anni, du aner ikke hvordan jeg har det...

har så lyst å få kjolen med en gang, men det tar vist litt da! arg.... vil ha den nå jeg icon_smile.gif *føler meg som en stor baby nå jeg*

stor HAPPY klem fra 12

Gjest *Perser*
Skrevet

jeg skal selge den gammle etter jeg har fått den nye icon_smile.gif eller skifte 2 ganger den dagen *leeeeer* nei da skal ikke gjøre det!

Jeg er vel litt sprø da icon_wink.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Også den første kjolen din som er så nydelig da Perser! Ville absolutt hatt den om jeg var deg uansett jeg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Enda en kjole - wow icon_smile.gif jaja jeg er glad at jeg ikke har hatt det dilemmaet icon_smile.gif jeg fant min kjole så si med en gang og har ikke endret mening siden.

Håper du blir fornøyd med denne ellers så kan de som noen sa her oppe bli veeeeeldig dyrt.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Må bare spørre; hvorfor har du vært og prøvd andre kjoler? Var du i utgangspunktet misfornøyd med kjolen du kjøpte?Har sett at du har lagt ut bilde av kjolen din flere ganger og da virket du så innmari fornøyd.... Ja ja. Etter at jeg kjøpte kjolen min, har jeg titta på nettet, men å gå i brudesalonger og titte, det har jeg ikke giddet. Synes forresten den nye kjolen var MYE finere enn den andre.

Lizz

Gjest *Perser*
Skrevet

heia

jeg var ikke misfornøyd da jeg prøvde den gammle kjolen min icon_smile.gif

men da jeg så denne kjolen, så sa det bare pang... men jeg vuderte lenge lenge før jeg bestemte meg for å kjøpe den da!

men som du sier denne er mye flottere enn den første icon_wink.gif

pluss, denne er mer meg enn den første! icon_smile.gif

ylflower.gif*Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-03-27 20:11 ]

Gjest svenskbrud
Skrevet

Har läst inlägget minst två gånger innan, men inte sett vad för ord det stått. NU upptäckte jag att du köpt ännu en klänning. Du är inte riktigt klok! icon_lol.gif

Yuo go girl!

Denna kjolen är riktigt härlig! Behåll den! Gratulerar till ditt val!!1212[ Dette Innlegg er endret av: svenskbrud den 2002-03-27 20:52 ]

Skrevet

Kjolen var kanonfin... icon_smile.gif Lykke til med brullupe då:)12

Gjest Anonymous
Skrevet

Beklager Perser, men denne kjolen synes jeg er altfor dollete og kakeaktid. Synes det var mye mer stil og klasse over den forrige kjolen du kjøpte jeg. Den var uten tvil mye flottere enn denne. Men smaken er jo forskjellig da og jeg håper du til slutt velger den du føler passer deg best!

Gjest *Perser*
Skrevet

heia

du trenger ikke å beklage deg icon_smile.gif jeg har sansen for ærlige folk! men forstod ikke helt hvorfor du velgte å være anonym!?

man trenger ikke å være anonym når man skal være ærlige icon_wink.gif

men det viktigeste er jo at jeg liker den icon_smile.gif men synes det er helt topp med ærlige meninger icon_smile.gif

kjolen min kommer i ivory og har masse små krystaler på toppen icon_smile.gificon_smile.gif for dem som lurte på det, og jeg gleder meg enormt! icon_smile.gificon_biggrin.gif

ylflower.gif*Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-03-28 11:42 ]

Gjest KristinK
Skrevet

Du Perser du Perser. icon_biggrin.gif Nå har jeg sittet og sett på begge kjolene dine og har kommet frem til følgende konklusjon:

Jeg synes den første kjolen er flottest jeg. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å avgjøre, men jeg håper uansett at du blir fornøyd med den kjolen du velger.

Selv synes jeg at den første kjolen er mer klassisk og stilren liksom. Den siste blir nok litt for mye pyntet for meg. men heldigvis har vi forskjellig smak og jeg ønsker deg lykke til med den kjolen du velger uansett! Du blir sikkert kjempefin!12

Skrevet

Må nok si meg enig med Kristin der. Den første var nydlig. Den andre virket littt for "dollete" for meg, men smaken er heldigvis delt. du blir sikkert vakker uansett kjole.

Ps. hvor mye skal du ha for den gamle..... icon_smile.gif

Klemz stine vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: LilleStineMor den 2002-03-28 19:38 ]

Gjest *Perser*
Skrevet

heia jenter

takk for dere er ærlige icon_smile.gif jo da, jeg synes den andre var flott også. men denne er min drømmekjole, for jeg er dollete og jeg vil være søt og uskyldig *sss* så denne passer meg upperlig, den kosta vist noe sååååå uff, men jeg skal ha denne, når har jeg sagt det til brudesallongen og de holder på å bestille den til meg så icon_smile.gif da er det bare å spare icon_smile.gif

jeg vet ikke enda hva jeg skal ha for den første kjolen, men jeg selger sikkert halvpris av den prisen som koster i norge icon_smile.gif etter jeg har fått den andre kjolen da icon_smile.gif

bare gi bud hvis du er interest icon_smile.gif

klem12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva slags størrelse er den da Perser?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...