Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo veldig rart at det er anbefalt når det ikke blir gjennomføært på sykehusene, hvor de aller fleste barn ligger med dyne i denne plastikkdunken sin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Beklager, sarkasmen var ikke ment å ramme deg i det hele tatt, og det skjønner jeg at det likevel har sett ut som for deg. Unnskyld  :sjenert:  Jeg synes bare det tar litt av i hvilken risikoinformasjon vi hele tiden blir bombandert med fra alle kanter om alt vi må gjøre for å ikke risikere å dø.

Helt i orden, jeg ser poenget ditt. :)

Jordmoren som sa dette hadde jobbet en del år i utlandet tidligere, så kanskje det var derfor hun hadde denne oppfatningen og synet på dyner? Tydelig at praksisen er ulik fra land til land, iallefall. Det finnes nok ingen fasit her, man må bare gjøre det man selv føler er best :)

Skrevet

Hmm, jeg brukte dyne til lillemor helt fra hun var liten baby. Men siden vi har ullnattdrakter i alle størrelser skal jeg vurdere å bruke dette pluss ett ullteppe når lillegull kommer til verden. Må innrømme at jeg var litt bekymret for nettopp kvelning av dyna da lillemor var lita, men ... det gikk bra.

Tvi tvi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...