Gjest Revenka Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Tenkte å sende med et følgesbrev med invitasjonene hvor diverse opplysninger står. Hva har dere tatt med i deres hvis dere har hatt det??
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jeg hadde tenkt til å ha det. Der skriver jeg litt om kirken, lokalet, kjøre rute, overnattingsmuligheter (vi har mange gjester som må overnatte). Skriver også litt om transport muligheter, hvem toastmasteren er og ber de si i fra om de har noen allergier eller lignende.
Malama Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har etter (den nåværende, dette endrer seg stadig...) planen tenkt å bare henvise til en hjemmeside for mer info. Der skal det være veibeskrivelse/kart til lokalet (og kanskje kirka også, en god del tilreisende som ikke har noe forhold til denne krika) Der vil også ønskelista befinne seg (det begynner å bli litt spørsmål etter den nå, og etter at jeg nevnte at vi planla å lage til sånn nettside ringte mamma for et par dger siden og ba om adressa til den. Veeeel, den er jo ikke laga enda da...) Kanskje info om når vi må ha beskjed om eventuelle dietter/allergier og praktiske praktiske ting som hvem de kan henvede seg til om de har laga sang, samt at vi gjerne ønsker taler (ikke for lange) heller enn mange sanger. Kanskje hvem som er toastmaster ja, i forhold til det der med organisering av taler (problem; JEG vet enda ikke hvem som er toastmasteren da...) info om at vi vil ha en plass med en video (eller dvd da kanskje) spiller og tv, litt tegnesaker etc der barn kan trekke seg litt tilbake, at de evt kan få ta med en leke dit om ønskelig (men eget ansvar for å ta den med hjem) og info om den løsningen vi velger med tanke på å få kopi av gjestenes digitale bilder (vi vurderer enten en laptop, en stor ekstern harddisk og en korleser, eller den tradisjonelle med "vær så snill og sende oss kopier....", begge har sine ulemper...)
flickan Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Vi skrev: *Adresse for vielse og festen, samt kjørebeskrivelse. *Når festen avsluttes (må være ute av lokalene før halv fire) *At folk må opplyse om evt allergier innen gitt dato. *At barn har mulighet til å få barnemeny, må si fra innen gitt dato. *Pga sprit/alkohol-servering utover kvelden ser vi helst at barn under 15 år forlater festen før kl 22.00 *Oversikt over 3 hoteller i Asker-området; telefonnr og priser. *Opplyser om at ønskelister er lagt på Glassmagasinet og Kitch`n.
090607 Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Vi har kun skrevet link til hjemmesiden vår nederst i invitasjonen (under s.u. "dato), og på hjemmesiden har vi all info gjestene trenger å vite, alt fra veibeskrivelser til overnattingsmuligheter.
water1 Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 VI har lagt ved et info-skriv. Der opplyser vi om overnattingsmuligheter, veibeskrivelse, toastmaster... nettside med ønskeliste. FOr de som ikke har internett (og det er noen i vår familie tror jeg ) kan også våre mødre ringes for tips. Tlf til taxi har vi også oppført, med tanke på skyss fra fest til hotell.
♥Mirella♥ Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Smart med følgebrev! Jeg skal ha tredagers og så for meg en meter lang invitasjon for å få med all nødvendig info. Har også hjemmeside, og de fleste har vel internett, men kan jo være greit å informere om det viktigste i innbydelsen. Da blir det følgebrev på meg også Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå