*Gwen* Skrevet 22. februar 2003 #1 Skrevet 22. februar 2003 Hei, vet dere hvor jeg får tak i Front Page Express - evnt. et annet hjemmesideprogram?
Gjest Lea Skrevet 22. februar 2003 #2 Skrevet 22. februar 2003 Du må mest sansynlig kjøpe disse programmene, dersom du ikke finner et freeware-program e.l. Ellers er det selvfølgelig mulig å få tak i "kjøpe-programmer" på en annen måte. Desverre vet jeg ikke hvor du får tak i dem på andre måter. Mine kom liksom bare flaksende ned fra himmelen og installerte seg på PC-en :o ... Front Page er ofte med i Office-pakken, så du kan jo se om du finner det på PC-en din. Mange har dette programmet uten å vite det tror jeg. Alternativet er å lære seg HTML og bruke notisblokk e.l. til å lage hjemmesider. Men det tar jo litt tid og krefter da. Noen stader kan du laste opp dokumenter fra Word, Publisher o.l., men disse blir ikke særlig bra.
Gjest Zalomine Skrevet 22. februar 2003 #3 Skrevet 22. februar 2003 Tar ikke SÅÅ mye tid og krefter... Min første hjemmeside skrev jeg i notepad, og det skal jeg gjøre med min neste også. HTML, det lærte jeg meg i løpet av to netter (med akkutt behov for å tenke på noe annet, kjærtlighets-sorg kan man kalle det (vel, vi var aldri sammen, vi var bare venner, jeg falt for ham, han ville ikke ha meg. Det var trist, og jeg rett og slett brukte to netter på å lære meg html, og resten av uka til å lage hjemmesida. Holdt hodet mitt opptatt i alle fall) Vil kanskje anbefale å gjøre det på en litt annen måte da, men det er ikke så vanskelig, egentlig (med mindre du vil ha masse "kule" greier, som du ikke aner hvordan funker, men synes ser stilig ut da...)
Gjest Nivvy Skrevet 22. februar 2003 #4 Skrevet 22. februar 2003 www.download.com De har det meste av programmer, så ligg den linken inn blant favoritter. Du vet aldri når du får bruk for noe. Lite eller stort. De har det meste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå