Gå til innhold

Hvor lang kjøretid til Hamar?


Maja_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oslo - Hamar

1 time og 28 minutter. 13,2 mil ;)

:overrasket: Da kjører du FORT! Vanligvis 1 time og tre kvarter til to timer. Regnes dette fra Oslos bygrense? Tar jo litt tid for de fleste å komme seg ut av byen... Toget tar forøvrig 1 time og 29 minutter.

Edit: Leif.

Endret av Hobgoblin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Da kjører du FORT! Vanligvis 1 time og tre kvarter til to timer. Regnes dette fra Oslos bygrense? Tar jo litt tid for de fleste å komme seg ut av byen... Toget tar forøvrig 1 time og 29 minutter.

Edit: Leif.

Jeg kjører aldri der, men gule sider sa det og den pleier å stemme ganske bra. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører aldri der, men gule sider sa det og den pleier å stemme ganske bra.  :ler:

Vel, da vet vi det: Testkjøreren til Gule sider har kjørt som et svin til Hamar! :ler:

Neida, jeg har egentlig også god erfaring med Gule siders karttjeneste. Men å bruke 1 t og 28 minutter til Hamar er noe optimistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjører aldri der, men gule sider sa det og den pleier å stemme ganske bra.  :ler:

Gulesider beregner ofte for kort tid, fordi den ikke tar hensyn til kjøreforhold og fartsgrenser. Min erfaring er at man ofte får veldig dårlig tid, dersom man stoler på de beregningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurora Vaniljesaus

Jeg opplever ofte at ting tar litt lengre tid enn slike testkjørere (særlig på vinteren), men vil likevel si at du kjører Oslo-Hamar på to timer.. (og jeg har kjørt der maaange ganger.. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruke ca en time og 30-40 minutter fra hamar til Smestad, men jeg kjører alltid til Oslo på fredags ettermiddag og til Hamar på søndagskveld så det er lite biler i min kjøreretning.

Jeg kjører ikke som noe svin, men litt over grensa blir det vel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i nærheten av Hamar og jeg kjører til Oslo på 1 time og 30 minutter. Jeg kjører nok litt fortere enn fartsgrensa, høyre beinet blir så tungt når jeg kommer på 4 felten jeg bare kjøre litt fort der :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...