Gå til innhold

Temperaturene


Gjest Kashmir

Anbefalte innlegg

Gjest Bodillen

Jeg mener Vingreiser hadde en funksjon på nettsidene sine hvor du kunne sjekke temperatur i ønsket reiseperiode. Nå har de oppgradert sidene sine, ser det ut til - jeg finner i hvert fall ikke denne funksjonen lenger.

Har lyst til å reise til Gran Canaria eller Mallorca i midten av mai. Noen som har periling på temperaturen i luft og vann på den tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Deception

På Gran Canaria er det vel sånn at det er jevne temperaturer mellom 25-30 grader hele året rundt? Dette er lufttemperaturer, men det er nok ikke snakk om mye lavere vanntemperaturer. Det er dessuten varmere i sør enn i nord.

Det som kan variere, er hvor mye det blåser, sjansen for regn osv.

Mallorca vil jeg ikke uttale meg bombastisk om.

Endret av Deception
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Mallorca 19 mai, og så vidt jeg så på Star Tour sine sider er det ca 22 grader om dagen og kan synke ned til 13 om natten.

Vi har vært på Mallorca 4 ganger før i april/mai og det varierer veldig.

Stor sett har vi erfart at det endrer seg i midten av mai og blir generelt varmere.

Gran Canaria vet jeg dessverre ingenting om, men du kan jo sjekke ut denne siden;

http://weather.yahoo.com

Endret av Chenin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På solfaktor.no har jeg funnet informasjonen om det. Nederst på første siden trykker du deg fram til der du skal reise, og så kommer snitt temperaturene for hver mnd etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...