Gå til innhold

Hvor er alle djevlene henne?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Vel, utfra engletråden "hvor er alle englene henne"?, kom jeg på å tenke på en aktuell problemstilling i forhold til engler. Hvis det er slik at man har et kristen syn på dette med engler og at det ligger en religiøs tanke bak "englene", da må det jo også være djevler. Dvs, i følge biblen kan ikke det ene eksister uten det andre.

Så; er det noen djevler her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er slik at man har et kristen syn på dette med engler og at det ligger en religiøs tanke bak "englene"' date=' da må det jo også være djevler. [/quote']

Beklager å måtte skuffe deg, care! Men det finnes overhodet ikke noen sammenheng mellom "De lystige engler" og den kristne tro! Englene her på KG er bare noen uskyldige vesener som nyter livet i sin alminnelighet, og god humor, felles fjollerier og hyggelige tilstelninger i sin særdeleshet! Samt pærebrus, reker, bamsemums, ekno, agurker mm...

Englene hadde nok sin storhetstid for et års tid siden og vel så det, da det "tok helt av" kveld etter kveld, og vi hadde utrooooolig mye moro og intern humor! Ikke alle som skjønte seg på denne humoren vår, så vi måtte rett som det var ut og "forsvare" oss! :ler:

Så det er ingen grunn til å være redd for smådjevler... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hadde vært bedre om du hadde lagt inn en formell søknad på vårt menighetskontor og djojna englene jeg, care! :wink:

Klem fra englemamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hadde vært bedre om du hadde lagt inn en formell søknad på vårt menighetskontor og djojna englene jeg, care! :wink:

Klem fra englemamma

...ja, der fant jeg linken. "Meninghetskontor" sier du....aha....du sier at ikke dette er noen religiøst.....lyver du???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK. Kom inn på menighetskontoret for et glass pærebrus eller 7, så er alt i orden! :ler:

God klem fra

Ok, skal ta det opp til vurdering. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Wooops ! Ikke syv glass pærebrus Væren ! Den nye fargen har uante bivirkninger ved for høyt inntak ; les egen tråd om bivirkningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det er vel mange som mener at jeg er en Djevel- jeg tar gjerne på meg jobben som Sjefs-Djevel er på KG.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, Milla! Noen djevel er du slettes ikke! :wink:

Uansett; skulle du også komme til å få din egen menighet, håper jeg vi kan oppføre oss som voksne og ansvarlige menighetsledere og ha et greit samarbeid!

Noen rivalisering om å vinne sjeler blir det uansett ikke fra min side!

Her har du et glass pærebrus, i alle fall! *fyller glasset til randen*

Skål, Milla!!!

:hoho: Klem fra englemamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, jenter skal vi starte en djevelklubb. En god morsetning til englene.

:hoho: Mulig det, om enn kanskje litt fantasiløst?

"I stedenfor å bare grave det samme hullet større - hvorfor ikke heller grave et nytt hull?" (=kreativitet)

Får uansett ikke håpe det innebærer et satanistisk syn på djevler, da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...