Kvist Skrevet 8. april 2009 Forfatter #1081 Del Skrevet 8. april 2009 Babyutstyrsliste Grønn tekst er ting som er klart, lilla er ting som er delvis klart. Ut i verden - vogn og turutstyr Vogn Stelleveske Dyne til vogn (65x80) 2 sengesett (mangler ett) Laken til vogn Soveskinn Bilsete Søvn og hvile Seng Madrass til seng Dyne til seng (80x100) - Denne hadde jeg kjøpt, men så har grisen lekt med den så det har gått hull 3 sengesett Laken til seng Sprinkelbeskytter Tisselaken Til stelling Stellematte TummyTub Myke små håndklær Kluter Termometer Brettebleier Sperrelag til tøybleier (4 dagbukser og 3 nattbukser) Lommebleier Tett pose til bleier Helseteppe Strikketeppe Mating/spising Ammepute Tåteflasker En boks med MME Annet Krabbe-/leketeppe Lekegrind Kosedyrklut-ting Til meg Ammeinnlegg i ull Ammeinnlegg i bambus Amme-BH x2 Elastisk bæresjal Purelan salve Brystpumpe Tøybind - lange (natt) og korte (dag) Tøy-truseinnlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. april 2009 #1082 Del Skrevet 8. april 2009 :hopper: litt for jentebaby i magen til Kvist! :D Hva var det jeg sa.. Neida, men det var jo koselig da! Moro å vite kjønn så man kan kjøpe litt mer "personlige" ting også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 8. april 2009 #1083 Del Skrevet 8. april 2009 Så moro med ei lita jente Og masse beibishopping ser jeg. Er så moro å handle til de små,har problemer med å egrense meg jeg.. Men prøver å være fornuftig og ikke handle for mye på forhånd. Alle sier at vi kommer til å få masse klær spesielt, så der prøver jeg å ikke ta for mye av hvertfall. Men gleder meg til neste "store" ting kan kjøpes; stellebord og seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. april 2009 Forfatter #1084 Del Skrevet 9. april 2009 Aktiv på shoppingfronten for tida ja Nå er stelleveske bestillt også, en Allerhand Messenger Bag i fargen Khaki kommer vår vei forhåpentligvis ganske snart. Håper den fargen og fargen på vogna ikke kræsjer veldig da, for en fargenazi som meg er det viktig. Mens mannen var mest opptatt av at veska vi kjøpte ikke var rød, gul, rosa, blomstrete eller noe sånt han Babyutstyrsliste Grønn tekst er ting som er klart, lilla er ting som er delvis klart. Ut i verden - vogn og turutstyr Vogn - TFK Joggster Twist m/ hardbag i fargen brun Stelleveske - Allerhand Messenger Bag Khaki Dyne til vogn (65x80) 2 sengesett (mangler ett) Laken til vogn Soveskinn Bilsete Søvn og hvile Seng Madrass til seng Dyne til seng (80x100) - Denne hadde jeg kjøpt, men så har grisen lekt med den så det har gått hull 3 sengesett Laken til seng Sprinkelbeskytter Tisselaken Til stelling Stellematte TummyTub Myke små håndklær Kluter Termometer Brettebleier Sperrelag til tøybleier (4 dagbukser og 3 nattbukser) Lommebleier Tett pose til bleier Helseteppe Strikketeppe Mating/spising Ammepute Tåteflasker En boks med MME Annet Krabbe-/leketeppe Lekegrind Kosedyrklut-ting Til meg Ammeinnlegg i ull Ammeinnlegg i bambus Amme-BH x2 Elastisk bæresjal Purelan salve Brystpumpe Tøybind - lange (natt) og korte (dag) Tøy-truseinnlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 10. april 2009 Forfatter #1085 Del Skrevet 10. april 2009 Hver kontroll jeg har vært på så har babyen ligget med hodet opp og beina ned. Alle sparkene jeg har kjent har også vært nedover. Nesten så jeg har lurt på om ungen ikke hadde tenkt å snu seg rundt i det hele tatt... Jeg har morkaka liggende fra toppen av livmora og nedover foran mot min mage, så de kan jo dempe en del av mindre bevegelser lengre opp da. Men nå kjente jeg store bevegelser i hele magen, var helt rart. Og så begynnte det med sparking oppover Helt sikker på at lillejenta har snudd seg med hodet ned nå. Hehe, vet at jeg er sprø gravid-dame nå, men syns hver lille "nye" ting er så fantastisk at det må deles og skrives ned. Godt jeg har KG Ellers har jeg fått gjort masse i huset i dag, pakket ut av esker og ryddet. Så deilig at ting kommer på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 10. april 2009 #1086 Del Skrevet 10. april 2009 Kvist skrev: Ble også en strikkejakke til meg. Kjøpt i vanlig "ikke-gravid" butikk, men er av typen med bare knepping øverst sånn at magen kan stikke ut. Deilig tykk, myk hvit bomullsjakke som helt sikkert blir mye brukt nå fremover. Får jeg lov å spørre hvor du har kjøpt den? Her er det en aldri så liten jakkekrise på gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 10. april 2009 #1087 Del Skrevet 10. april 2009 Min turner rundt rett som det er. Forrige UL lå den med hodet ned. Noen dager etter det kjente jeg at den lå på tvers, og deretter med hodet opp. I det siste har den ligget på tvers o sparket hardt i ribbeina på venstre side. Nå er jeg litt usikker, for jeg synes jeg kjenner sparkene overalt I dag da jeg satt og spiste forkost så jeg veldig tydelig på magen da den rørte seg. Har aldri sett det så godt før, og måtte flire litt for meg selv. Skulle tro h*n drev med ommøblering inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 11. april 2009 Forfatter #1088 Del Skrevet 11. april 2009 Kylling skrev: Får jeg lov å spørre hvor du har kjøpt den? Her er det en aldri så liten jakkekrise på gang.. Den er kjøpt på en butikk her i Fredrikstad som heter Chris, en litt sånn "fin" dame- og herrebutikk, de har butikk i Oslo også. Jakka er av merket Ane Mone og de hadde den i beige og hvitt der jeg var. Kostet 499.- Skjønner godt hva du mener med jakkekrise Har lett og lett etter en sånn jakke, men alle jeg har funnet fram til nå har hatt halvlang eller 3/4 ermer, og det blir litt dumt på ei jakke som må fungere som ytterjakke syns jeg. Flickan: Ja er stas med turning. Min snudde seg med hodet opp igjen rett etter at jeg skrev det her hun, og etterpå har det vært sparking nede som vanlig. Også tror jeg hun øver på å strekke seg, for plutselig kommer det et dunk øverst samtidig som jeg får skarpe spark nederst. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. april 2009 #1089 Del Skrevet 11. april 2009 Så koselig med romstering i magen. Gratulerer med jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 17. april 2009 Forfatter #1090 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Babyutstyrsliste Grønn tekst er ting som er klart, lilla er ting som er delvis klart. Ut i verden - vogn og turutstyr Vogn - TFK Joggster Twist m/ hardbag i fargen brun Stelleveske - Allerhand Messenger Bag Khaki Dyne til vogn (65x80) 2 sengesett (mangler ett) Laken til vogn Soveskinn Bilsete Søvn og hvile Seng Madrass til seng Dyne til seng (80x100) - Denne hadde jeg kjøpt, men så har grisen lekt med den så det har gått hull 3 sengesett Laken til seng Sprinkelbeskytter Tisselaken Til stelling Stellematte TummyTub Myke små håndklær Kluter Termometer Brettebleier Sperrelag til tøybleier (4 dagbukser og 3 nattbukser) Lommebleier Tett pose til bleier Helseteppe Strikketeppe Mating/spising Ammepute Tåteflasker En boks med MME Annet Krabbe-/leketeppe Lekegrind Kosedyrklut-ting Til meg Ammeinnlegg i ull Ammeinnlegg i bambus Amme-BH x2 Elastisk bæresjal - Mam Eco sjal i fargen Hamp Purelan salve Brystpumpe Tøybind - lange (natt) og korte (dag) Tøy-truseinnlegg Endret 18. april 2009 av Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. april 2009 #1091 Del Skrevet 17. april 2009 Så deilig å ha handlet inn så mye til den lille da Gleder meg til deg dagen jeg kan begynne å handle også Flink du er som lager vognleke da, de var skikkelig søte Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 17. april 2009 #1092 Del Skrevet 17. april 2009 Vognleke ja, det hadde ikke jeg tenkt på. Det må også ordnes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 17. april 2009 #1093 Del Skrevet 17. april 2009 Hva slags bæresjal har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 18. april 2009 Forfatter #1094 Del Skrevet 18. april 2009 Kylling skrev: Hva slags bæresjal har du kjøpt? Endte opp med et Mam Eco sjal i fargen Hamp. Kjempedeilig i stoffet Fulgte med babysokker og lue også, men det tror jeg det blir en stund til vi bruker, jeg har ikke lyst til å presse ut en unge som passer i den lua i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. april 2009 Forfatter #1095 Del Skrevet 19. april 2009 Har glovarme kort for tida... Babyutstyrsliste Grønn tekst er ting som er klart, lilla er ting som er delvis klart. Ut i verden - vogn og turutstyr Vogn - TFK Joggster Twist m/ hardbag i fargen brun Stelleveske - Allerhand Messenger Bag Khaki Dyne til vogn (65x80) 2 sengesett (mangler ett) Laken til vogn Soveskinn Bilsete Søvn og hvile Seng Madrass til seng Dyne til seng (80x100) - Denne hadde jeg kjøpt, men så har grisen lekt med den så det har gått hull 3 sengesett Laken til seng Sprinkelbeskytter Tisselaken Vugge til å henge i taket - Type Knoppa med brunt trykk Til stelling Stellematte TummyTub Myke små håndklær Kluter Termometer - fant igjen et jeg trodde var borte, så da får det holde Brettebleier Sperrelag til tøybleier (4 dagbukser og 3 nattbukser) Lommebleier Tett pose til bleier Helseteppe Strikketeppe Mating/spising Ammepute Tåteflasker En boks med MME Annet Krabbe-/leketeppe Lekegrind Kosedyrklut-ting Til meg Ammeinnlegg i ull Ammeinnlegg i bambus Amme-BH x2 Elastisk bæresjal - Mam Eco sjal i fargen Hamp Purelan salve Brystpumpe Tøybind - lange (natt) og korte (dag) Tøy-truseinnlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. april 2009 #1096 Del Skrevet 20. april 2009 Her handles det ja! Du har ikke noe link til den vugga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 20. april 2009 Forfatter #1097 Del Skrevet 20. april 2009 Aricept skrev: Her handles det ja! Du har ikke noe link til den vugga? Joooda Det har jeg. Kjøpte den her på kokodille.no Tanken er å ha en krok i stua og kanskje en på soverommet vårt til å begynne med, så kan vi flytte den litt rundt ettersom det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 20. april 2009 #1098 Del Skrevet 20. april 2009 Du har jo masse klart Veldig fin vugge. Vi har også lyst på bæresjal, men skal kansje låne av ei anna KG-bruker i begynnelsen for å se om det er noe vi kommer til å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 22. april 2009 #1099 Del Skrevet 22. april 2009 Takk for besøk i dag Var kjempekoselig. Så har du så fin gravidmage Ååååå jeg gleder meg Kvistbaby kvistbaby kvistbaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 23. april 2009 Forfatter #1100 Del Skrevet 23. april 2009 Amalie og lille kjekkasen Kjempekoselig å treffe dere igjen. I dag har jeg vært på ny jordmorkontroll. Alt bra fortsatt, magen vokser som den skal og hjertelyd, blodtrykk og alt annet er også som det skal være. Og det er jo ingenting jeg ønsker meg mer enn det. Rett og slett lykkelig for tida Da får det ikke hjelpe av vekta er på full fart oppover nå, to kilo siden siste kontroll. Så nå er jeg to og en halv kilo over der jeg var da vi startet IVFbehandlingen. Krysser fingrene for at jeg kommer meg tilbake til nygravid-vekta mi når lillejenta kommer ut, men det er vel helt avhenging av hva PCOS'en og hormonene mine bestemmer seg for... Og så har meg meldt oss på sånn foreldresamlivskurs i dag, første kurskveld blir 15 juni. Og etter ørten forsøk kom jeg igjennom til sykehuset og fikk bestillt omvisning på føden, så dit skal vi allerede til tirsdag. Herregud, tenk at det faktisk er min tur til å få omvisning der da, helt snodig Jeg og mannen har også forsøkt å finne ut av hvordan vi skal gjøre det med permisjon, ferie, jobbing og sånt fram mot barnehagestart 2010. Tror vi er på sporet av noe, men det skjemaet fra nav er jo ikke akkurat selvforklarende. Tenker jeg får ta en print av det så langt vi har kommet, og ta det med meg bort på navkontoret jeg. Enklere å spørre face to face. Nå skal jeg ut å nyte sola enda mer, sprade rundt i sommerkjolen min (den som fortsatt passer, hehe), riktignok med tynne strømper under og strikkejakke over, men sommerkjole er sommerkjole. Hurra det er vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå