Lucky? Skrevet 7. april 2009 #1061 Del Skrevet 7. april 2009 Lykke til på ultralyd i dag Spennende :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 7. april 2009 #1062 Del Skrevet 7. april 2009 Håper ultralyden går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. april 2009 #1063 Del Skrevet 7. april 2009 Masse lykke til i dag! Herlig å få se den lille igjen, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 7. april 2009 #1064 Del Skrevet 7. april 2009 Innom og oppdaterer meg litt. Lykke til på UL i dag da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. april 2009 #1065 Del Skrevet 7. april 2009 *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. april 2009 #1066 Del Skrevet 7. april 2009 Gleder meg til å høre om ultralyden, håper dere fikk se kjønn nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. april 2009 #1067 Del Skrevet 7. april 2009 Oh! Jeg vet jeg vet :D :D :D Men skal vente på Kvisten så ho kan si det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 7. april 2009 #1068 Del Skrevet 7. april 2009 ååå! spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 7. april 2009 #1069 Del Skrevet 7. april 2009 *trommer med fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 7. april 2009 #1070 Del Skrevet 7. april 2009 Nå er jeg spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. april 2009 Forfatter #1071 Del Skrevet 7. april 2009 Amalie_85 skrev: Oh! Jeg vet jeg vet :D :D :D Men skal vente på Kvisten så ho kan si det selv LadyB skrev: ååå! spent! Evila skrev: *trommer med fingrene* Tussi! skrev: Nå er jeg spent HAHA! Dere er søte asså. Hadde jeg visst at dere satt her og beit negler hadde jeg jo skrevet først og vasket kjøkken etterpå Det er en frisk, fin, passe stor og velproposjonert, sprek og fantastisk liten jente i magen min! Akkurat så perfekt som jeg har håpet på, og akkurat det kjønnet jeg har trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 7. april 2009 #1072 Del Skrevet 7. april 2009 :rødme: Så herlig. Gratulere så mye Kvist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 7. april 2009 #1073 Del Skrevet 7. april 2009 Å gratulerer så utrolig masse! hurra for kvistjente! nei, nå ble jeg skikkelig glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. april 2009 #1074 Del Skrevet 7. april 2009 Så koselig! Gratulerer så mye med jente i magen! (Og enda en jeg kan være misunnelig på som vet kjønn..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. april 2009 #1075 Del Skrevet 7. april 2009 Så herlig :rødme: Koselig med en liten jente da *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 7. april 2009 #1076 Del Skrevet 7. april 2009 Gratulerer så mye med ei lita prinsesse, Kvist! Og supert å høre at hun har helt rett størrelse, alt er med andre ord i skjønneste orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 8. april 2009 #1077 Del Skrevet 8. april 2009 :strix: En liten jentebebiss !!! :strix: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. april 2009 #1078 Del Skrevet 8. april 2009 Innom for å ønske deg en god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alive Skrevet 8. april 2009 #1079 Del Skrevet 8. april 2009 Så stas med en liten jente til i klubben Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 8. april 2009 Forfatter #1080 Del Skrevet 8. april 2009 Shopping både i går og i dag Bestillt rosa lommebleie og elastisk bæresjal på nett i går. Kjøpt to bukser, to pysjer og et sikletørkle i dag, alt i rosatoner selvfølgelig Fikk også dratt med meg et helseteppe og et tisselaken, og bestillt vogn. Så nå er det snart en brun TFK Joggster Twist med hardbag i hus. Føles så deilig, og litt uvirkelig. Tenk at det faktisk skal komme en baby til oss da, er nesten for fantastisk til at jeg skjønner det. :rødme: Ble også en strikkejakke til meg. Kjøpt i vanlig "ikke-gravid" butikk, men er av typen med bare knepping øverst sånn at magen kan stikke ut. Deilig tykk, myk hvit bomullsjakke som helt sikkert blir mye brukt nå fremover. Også kjøpte jeg en slags knebukse, til å ha under tunikaer og kjoler, samt et lekkert lilla silkeskjerf. Sliten i hele meg, så nå skal jeg sove en liten lur før det blir middagsgjester i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå